Video

  • Emoları Rahat Bırakın !

    Emoları Rahat Bırakın !

    Gün geçmiyor ki emolara yapılan baskı artamasın ve emolara yapılan bu baskılara tokat gibi cevap bu duygusal ergenden geliyor......

    215 Yorum rafet1453 rafet1453 04 Ocak 2010
    • 0
    • 0
    • 3
    • 2
    • 2
    • 2
    • 1
    28
  • Süper Şizofrenik İçerik (Ruh Sağlığını Bozabilir)

    Süper Şizofrenik İçerik (Ruh Sağlığını Bozabilir)

    Kravat takan orospular gördüm benjamin.Ninja, keçi, yeniçeri, kadınlara işkence eden biri.Nasıl?, neden?, nerde? Şizofrenide; Erken beyin gelişimindeki hasarla bozulmuş nöronal sistemler aslında geç olgunlaşan nöronal sistemlerdir. Bu nedenle, bunl...

    38 Yorum vogueman vogueman 03 Ocak 2010
    • 0
    • 0
    • 0
    • 8
    • 3
    • 0
    • 4
    11
  • En Hakiki Hababam Sınıfı - Sınıfta Şenlik Var

    En Hakiki Hababam Sınıfı - Sınıfta Şenlik Var

    İnek Şaban'dı, Güdük Necmi'ydi, Damat Ferit'di derken yıllarca kandırıldık. Asıl hababam sınıfı gizlendi bizden ama artık gerçekleri öğrenme, uyanma vakti geldi a dostlar. Gerek esprileriye gerekse oyunculuklarıyla muazzam bir başyapıt...

    28 Yorum gizliforvet gizliforvet 02 Ocak 2010
    • 0
    • 0
    • 1
    • 0
    • 6
    • 5
    • 4
    8
  • Ananı Satim Enişte

    Ananı Satim Enişte

    Enişte, geriye üçlü salto çift burgu yapıp ters balıklama havuza atlamak üzere pozisyonunu alıyor, fakat küçük bir hesap hatası (muhtemelen rüzgarı hesaplayamadı) kafasını havuzun betonuna çarpmasına sebep oluyor. İşte o ana kadar kameraya kayıt yapa...

    49 Yorum _ultraslan_ _ultraslan_ 27 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 1
    • 4
    • 0
    • 1
    • 2
    26
  • Msn Üzerinden Düğün Yapmak - Online Web Wedding

    Msn Üzerinden Düğün Yapmak - Online Web Wedding

    Adana'da 2.5 yıl önce tanışan ve dün düğünü olan çiftlerden damat Amerika'dan gelemeyince düğün ahan da böyle yapılmış. Düğün esnasında damadın sık sık titreşim gönderdiği gözlerden kaçmazken, gerdeği de skype üzerinden yaptıkları şu an ban...

    59 Yorum hoanes hoanes 27 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 3
    • 2
    • 2
    6
  • Çinli Çocuk Sahibi Kısır Kadın - İçim Isınmayeee

    Çinli Çocuk Sahibi Kısır Kadın - İçim Isınmayeee

    Çinden bağlanan canım ablamın ulusa seslenişi... "Çocuun gozleri çekik, çinli.. geçen gün gordüm yerde otururken boceğe böyle şey şey bakıyii. Çince gonuşçak gibi geliii içim ısınmeyaaa." Sendeyiz Alkışlarla Yaşıyorum......

    75 Yorum kuntakinte kuntakinte 21 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 3
    • 5
    • 1
    • 7
    • 4
    33
  • Yalçın Çakır - Yayına Terlikle Çıkan Memet Abi

    Yalçın Çakır - Yayına Terlikle Çıkan Memet Abi

    Yuvarlak 50 yasında olan ve yazın Ruslarla takıldıktan sonra biriyle evlenmeye karar veren abimizin bir sorunu var. Terliksi hayvan tarafından sokulduktan sonra ilginç bir hastalığa yakalanmış. Uyurken bile terlik giyiyor. Ayrıca abimiz boş zamanları...

    21 Yorum kngbld kngbld 21 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 1
    • 6
    • 1
    4
  • Canlı Yayında Su Savaşı !

    Canlı Yayında Su Savaşı !

    Birden fazla eş günümüzde, eskiden olduğu gibi moda. Koca adayı "Bi ona bi ona" düşüncesiyle cezaevi kaçkını 2 eş almış. Yapılan su savaşı ve daha sonrasındaki horoz diklenmesi hareketler Flash Tv gibi kaliteden ödün vermeyen seviyeli bir k...

    40 Yorum kngbld kngbld 19 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 9
    • 0
    • 4
    • 4
    5
  • Bi Şey Taklidi Yapan Dayı

    Bi Şey Taklidi Yapan Dayı

    Canımız, biriciğimiz, yanakları al al kanalımız Flash Tv'nin izlenme rekorları kıran, telefonları kitleten "her cevhere altın" programından bi şey taklidi yapan dayı. Şey böyle hani kulakları uzun, kanatları var, suda yaşıyo, böyle per...

    141 Yorum hoanes hoanes 17 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 3
    • 6
    • 8
    • 4
    • 7
    45
  • İbrahim'in Örümcek Hisleri ve Çevresinde Gelişen Olaylar

    İbrahim'in Örümcek Hisleri ve Çevresinde Gelişen Olaylar

    Dayısı ben buna yorum yazamıyorum ya. Videoyu da yüklemiş bulundum. Şimdi iptal etsem video size gelecek yine biliyorum. işim yok yazarım dersen yazıver sana zahmet. Ha nedir olay. Başlangıç ibrahimin 5. boyuta geçmesiyle alakalı. Onun dışında Per...

    79 Yorum Kosecki Kosecki 15 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 8
    • 3
    • 1
    • 3
    10
  • Esra Ceyda Kardeşler'den Rahat Sıçma Taktikleri

    Esra Ceyda Kardeşler'den Rahat Sıçma Taktikleri

    Konuya bir anekdotla yaklaşmak istiyorum. Padişah bir gün tüm ahalisine seslenmiş; "bana dünyanın en güzel 3 şeyini sayın diye" padişah neden böyle bir istekte bulunuyor o konu hakkında bi fikrim yok, manyak olabilir, uzak durmak lazım. Ney...

    55 Yorum hoanes hoanes 05 Aralık 2009
    • 0
    • 0
    • 3
    • 6
    • 4
    • 2
    • 8
    12
  • Cücü vs Ninja İrfan - Street Fighter

    Cücü vs Ninja İrfan - Street Fighter

    Allahtan çocukluk yıllarımızı ateri salonlarında geçirdiğimiz zamanlara denk gelmemiş. Yoksa psikolojik olarak biterdik. Bırak dövüşü yumruk sesi yeter. Ancak her ekşın filmin oyun yapıldığı dönemdeyiz. Aslında Cücü'nün bi oyunu yapılsa hiç fena...

    31 Yorum jamiefoxx jamiefoxx 29 Kasım 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 3
    • 9
    • 8
    19
  • Küçük İsmail - Kırmızı Don

    Küçük İsmail - Kırmızı Don

    Yıllarca bekledim babam kapıdan içeri girsin de bana kırmızı don getirsin ben de onu beyaz donumun üstüne giyip okula gideyim diye, ama nerdeee. Babam hep eli boş geldi. Yıllarca bu ezikliği yaşadım ve merak ettim benimle aynı kaderi paylaşan kimse v...

    15 Yorum _ultraslan_ _ultraslan_ 28 Kasım 2009
    • 0
    • 0
    • 0
    • 7
    • 6
    • 8
    • 4
    11
  • İsmail Yk - Michael Jackson Dansı

    İsmail Yk - Michael Jackson Dansı

    "Michael Jackson mezarında nasıl ters döndürülür?" veya "Nasıl kemikleri sızlatılabilir?" sorularına İsmail YK' dan uygulamalı anlatım......

    79 Yorum tırtkadın tırtkadın 26 Kasım 2009
    • 0
    • 0
    • 2
    • 8
    • 0
    • 2
    • 1
    14
  • Salak Yemin Ederim Gerizekalı Bu Çocuk

    Salak Yemin Ederim Gerizekalı Bu Çocuk

    Döşek ve ütü masası fonunda karizmatik Feysbuk fotoğrafı çekmek isteyen ergenimiz ve onu anlamayan annesi... Ne de güzel pozu vermişti lan halbusi, geldi dağıttı kadın tezgahı. Yalnız genç, sen videoyu açmışın bea. "salak yemin ederim gerizekalı b...

    109 Yorum hoanes hoanes 15 Kasım 2009
    • 0
    • 0
    • 3
    • 2
    • 7
    • 4
    • 2
    90
Kapat
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...