Gören Duyan Filaş Abiyi Arasın - Yalçın Çakır

5.119 izlenme - 27 Şubat 2013
bravoalkis bravoalkis diyor ki;
Gün geçmiyor ki Yalçın Çakır abimizin programında bir gariplik daha yaşanmasın. Bu seferki garipliğimiz, Yalçın Çakır abimize "Filaş Abi" diyen abla.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: yalçın çakır filaş flash tv yalçın abi flash abi
16

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • gençlerbirliği
    gençlerbirliği 27 Şubat 2013 - 01:26Anasayfada Yalçın Çakır'ı görünce gittigim mekanda yan masada arkadaşımı görmüş gibi hissetim amk..
    +19
  • cağaloğlu
    cağaloğlu 27 Şubat 2013 - 10:36Geçen İstiklal'de, GS lisesi önünde Yalçın abi'yi gördüm. Boyu kısaymış ve adamı o kadar çok gördümki burda sanki o da beni tanıyormuş gibi selam vermesini bekledim.
    +9

Tüm Yorumlar

  • Kb24bryant
    Kb24bryant 06 Ekim 2013 - 14:25Flash diye bir süper kahraman var onu diyo heralde
    • DamramKomran
      DamramKomran 27 Şubat 2013 - 21:56canımızsın
      • someone06
        someone06 27 Şubat 2013 - 20:38flash-man
        +2
        • ong7
          ong7 27 Şubat 2013 - 11:17yalçın abi candır...
          -3
          • cağaloğlu
            cağaloğlu 27 Şubat 2013 - 10:36Geçen İstiklal'de, GS lisesi önünde Yalçın abi'yi gördüm. Boyu kısaymış ve adamı o kadar çok gördümki burda sanki o da beni tanıyormuş gibi selam vermesini bekledim.
            +9
            • Powermax
              Powermax 27 Şubat 2013 - 08:40Kadın gülmemek için gözlerini kısıyor kast acansa gel.
              -4
              • zikembe
                zikembe 27 Şubat 2013 - 08:08hepsi içten içe sırıtıyor amk. bu kadar kolpa program görmedim.
                +1
                • Arkheramos
                  Arkheramos 27 Şubat 2013 - 08:03Emniyet teşkilatının yalçın abiye teklif götürmesi taraftarıyım müge anlıyıda kayıp büro amirliğine alsınlar
                  • trueogre
                    trueogre 27 Şubat 2013 - 06:17Dedi naber, dedim iyidir
                    Dedi eee dedi, dedi nee dedi
                    İyidir, dedim ne dedin?
                    Dedim ne dedi, kim dedim dedi, kim ne dedi dedi.
                    -7
                    • ftwda
                      ftwda 27 Şubat 2013 - 03:01''gün geçmiyor ki...'' ile başlayan açıklaması olan videoların bi boka yaramadığı kanaatine vardım. saygılar...
                      +1

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...