Rahatsız Japon Yarışması - Elektrikli Memişler

içeri terliği içeri terliği diyor ki;
Efenim bu japonlar nasıl yarışma yapıcaklarını şaşırdılar... Örneğini izliyoruz (Abla da elektrik gibi hatun lafının hakkını fazlasıyla veriyor)
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: japon meme elektrik gibi karı yarışma kaymak
6 18 Mart 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • frappe
    frappe 18 Mart 2013 - 01:41Esra hanım ben Elektrik aldım. Hanımefendiyle bir saki içebiliriz.!
    +14
  • Betermeme
    Betermeme 18 Mart 2013 - 02:41türk elektrikçileri 200 watt tutup oynayan adamlardır orda o pozisyonu 500 watt versen bozmaz memeye dayanırlar..selam olsun elektrikçi abilere
    +9

Tüm Yorumlar

  • ayarmania
    ayarmania 30 Aralık 2013 - 03:11amaç neddir la
    • baytarbeyin
      baytarbeyin 21 Mart 2013 - 22:27inşaat müh e götür adama bırak trafoyu falan tüm şebekeyi bağlasan bırakmaz ordan geldim biliyorum
      • serdarblue
        serdarblue 19 Mart 2013 - 18:08Biz dokunmadan çarpılıyoruz anasını satayım !
        +1
        • süperstarsokkadillaks
          süperstarsokkadillaks 19 Mart 2013 - 01:47memeye dokunmadan en yakın durmakmıymış yarışmanın amacı lan anlamadm. ceza da gerçi memeleri öpmekse razıyım
          +1
          • kemalkılıcdaroglu
            kemalkılıcdaroglu 18 Mart 2013 - 22:06Nette japon pornosu olarak bunun gibi neler var neler!
            • balyozcu
              balyozcu 18 Mart 2013 - 21:41dididi yapcana blublublublu yapsana be kardeşim
              +4
              • ahmettaha1907
                ahmettaha1907 18 Mart 2013 - 20:36ben orda olsam 1000 Volt elektrikte verseler benim için hedef belli direk uçardım ablaya
                • qwertyyyyyuu
                  qwertyyyyyuu 18 Mart 2013 - 18:44Ben bilmem Meme Bilire hoşgeldiniz....nLeveent getir memeleri
                  • Retrospek
                    Retrospek 18 Mart 2013 - 17:51arkadaş şimdilerde değil bikini etekli hatun çıkarmayalım diye götümüz 3.5 atıyo televizyona. Bi genişleyemedik bi rahatlayamadık aq. Ne dertli milletiz ya.
                    +1
                    • cihandark
                      cihandark 18 Mart 2013 - 17:42ablada şase var bana getirseler kontrol kalemini takar anlardım nerden yapıyor şaseyi
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...