Excel 2000'deki Gizli Oyun

ehende ehende diyor ki;
Microsoft yazılımcıları çok sıkılmış olacaklar ki Excel 2000 e yarış oyunu eklemişler. Oyunun adı Dev Hunter olup, bu tür ilginçliklere easter egg (paskalya yumurtası) denilmiş, dillere efsane olmuştur. İzliyoruz, Alkışlarla Yaşıyoruz.
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: Excel 2000 Dev Hunter Oyun microsoft
51 07 Nisan 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yigithanbey
    yigithanbey 07 Nisan 2013 - 22:25sonra c'de niye yer yok amk
    +67
  • TAXGUN
    TAXGUN 07 Nisan 2013 - 22:37nerde o eski microsoftlar eskiden herkez takım elbiseyle otururdu bilgisayarn başına
    +39

Tüm Yorumlar

  • saugferkel
    saugferkel 25 Mayıs 2017 - 02:001:52'de yolda "Başaran" yazıyor. Bayrakların asın!
    • azimborader
      azimborader 16 Ekim 2014 - 15:50şaşurdum
      • klavyelist
        klavyelist 09 Nisan 2013 - 19:03Çin 3'de de Dünya Karması ile Avrupa Karması çıkartıyorduk. Naaber!?!?!
        • deniz.
          deniz. 09 Nisan 2013 - 16:58earth googleda da uçak simülasyonu oyunu var geçen bizim arkadaş girdi oynadık.
          • nismo83
            nismo83 09 Nisan 2013 - 01:23WW sütunu ile 2000 satırını seçip ikisinin kesiştiği hücreye tıklıyorduk ama orada bir tuş kombinasyonu vardı galiba onu unutum mayın tarlası ve soliterden sıkılmış olan ofis çalışanlarının en büyük eğlencesiydi. Öyle sır falan da değildi yıl 2001 iken benim çalıştığım yerde excel ile haşır neşir olan 10 kişiden 5 tanesi biliyordu bu olayı. O zamanlar da internet vardı yani. İnsanlar ahberdar ediyordu böyle şeylerden birbirlerini. Bir facebook vs. yoktu ama icq, irc vardı. İnternet olan pcden mirc, kelebek script vs. eksik olmazdı.
            O hayatamızdan saatler çalan #zurna kanalından kız düşüreceğiz diye yarım saat muhabbet ederdik ama muhabbetin sonunda da "ehi ehi ben erkeğim kekledim sizi" der kaçardı kodumun o. çocukları. O zamanlar irc de kız nickleri ile girip adam kafalamaya çalışan ergen çoktu. İnternetten kız düşürmeyi bırak kız bulmak bile çok zordu.
            Şimdiki hatunların da önüne versen bir mirc "hadi login ol, dalten e gir, /join zurna yaz kanala gir" desen herhalde onlarda beceremez. Ayıplamıyorum o yüzden, zaten interneti yeni tanımıştık bilgisayarlar evlere girmeye başlamamıştı bile uzun süre internet cafelerde sıra beklerdik 30dk chat yapalım diye.
            O yüzden şimdi 30-35 yaşında "ben gayım" diyen bir ibne görsem "acaba mirc deki ibne bu muydu" diye geçer aklımdan.
            Çok küfür etmeyin lan uzun yazdım diye. 40 yılda bir yorum yazıyorum yazasım gelmiş.
            +19
            • Farklılık Farkındalık
              Farklılık Farkındalık 08 Nisan 2013 - 19:26evet ctrl alt shift falan bieşylere aynı anda basınca oyun açılıyordu bilgisayar hocası öğreymişti zamanında
              +1
              • lenniesmall
                lenniesmall 08 Nisan 2013 - 18:4801.56'da Okan Guven yazıyor.
                -4
                • kubiilay
                  kubiilay 08 Nisan 2013 - 17:0913 sene kimse keşfedememiş.En sonunda bari biz gösterelim demişler aq. Millet işssizde o kadar işssiz degil lan.
                  +10
                  • raskolnikov48
                    raskolnikov48 08 Nisan 2013 - 16:16zamanında orda türk ismini görünce ne mutlu olmuştum microsoft'ta türk de çalışıyomuş diye.
                    • arakli
                      arakli 08 Nisan 2013 - 15:25Bi ara arkadaşın pc'sinde Exel dosyası görmüştüm. 600 küsür mb. Merak ettim, neden bu kadar büyük diye. Çift tıkladım porno film çıktı a.q
                      +20
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...