Süper Mario 64 Final Bölümü - Nintendo 64

panik09 panik09 diyor ki;
1997 yılında tanıştığımız Nintendo 64 oyun konsolunun en güzel oyunlarından biri olan Süper Mario 64'ün final sahnesini paylaşmaktan onur duyuyorum efendim.Mario ilk defa 3 boyutlu olmuş, çeşitli taklalar öğrenmiş ve özgürleştirilmiştir.

Oyun hakkında kısa özeti ekşi sözlük'ten katir cobani nickli yazar şöyle yazmış ;"prensesin sarayının içinde geçiyor. princess peach, mario'yu "kek yaptım gel de yiyelim" diye davet ediyor. mario şapkasını kaptığı gibi gidiyor ve prenses ve arkadaşlarının, bowser tarafından kale duvarlarının içine hapsedildiğini öğreniyor. sarayın odalarında, farklı evrenlere açılan tablolar var. işte o tabloların içine zıplayıp, içeride koşup oynayıp power star denen şeyleri topluyoruz. topladıkça yeni odalara giriyoruz. arada bowser'la kapışıp sarayın diğer katlarına gidiyoruz, hatta ilk kez oynuyorsak, heyecandan kuduruyoruz buralarda. "
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: Süper mario 64 nintendo 64 N64 3d 1997 princess peach bowser
8 12 Nisan 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Jemba Jemba
    Jemba Jemba 12 Nisan 2013 - 16:46Grafiği yükseldikce değeri düşen tek oyun.
    +16
  • elmomaclroy
    elmomaclroy 12 Nisan 2013 - 16:52bu ne biçim maryo lan
    +13

Tüm Yorumlar

  • cemjem
    cemjem 17 Aralık 2014 - 21:22Prensesi kurtarmak için tüm yıldızlarını alman gereken çocukluğumun en güzel oyunlarından mario 64. Nintendo 64 ile gelen, geçmiş yılların plastation 4 ü kıvamındaki oyun konsolu. Bide Subzero adlı oyun vardı bende. Nintendo 64 hala büfede duran arada çocukluğuma götüren bir güzelliktir.
    • zackeon
      zackeon 15 Mayıs 2014 - 19:12Oyun dükkanının birinde televizyona bağlı sabahtan akşama mario 64 videosu(starta basmadığında kendi kendine oynayan bölümler) oynardı bende oradan her geçişimde defalarca izlemiş olduğum videoyu tekrardan izlerdim. Arada da aynı dükkana girer sega dreamcast ikinci eli ne kadara olur diye sorardım. İkisini de alamadım.
      +3
      • Dizginci
        Dizginci 15 Nisan 2013 - 12:12Grafiği yükseldikçe değeri düşeen tek oyun değil onlarca oyundan en çok dğeri düşen.Counter-strike Heroes 3 Red alert 2 vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs. grafik uğruna bi çok şeyi göt altına attınız yatacak yeriniz yok yapımcılar.
        • hard1
          hard1 13 Nisan 2013 - 13:48Hemen karıya git dimi tilki..
          • themonk
            themonk 13 Nisan 2013 - 02:32Platform oyunların 3d uyarlamaları, shooter tarzı olanlar hariç genelde pek iyi olmuyo zaten... Bi de mario nun kendi dinamiklerinde çok ciddi oynamalar olunca bilhassa (bildiğimiz) mario yla büyüyenler yadırgıyo normal olarak.

            Zamanında ortalığı sallayan ne oyunlar 3d ye adapte olamadıkları için yitip gitti bu yüzden. Gerçi şimdi şimdi "retro" akımlarıyla yine baştacı oluyolar ama eskisi gibi olmuyo tabi.
            +2
            • nyo
              nyo 13 Nisan 2013 - 02:24O kadar uğraş burundan öpsün bırak değmedi bile :D
              +1
              • caffe mocha
                caffe mocha 13 Nisan 2013 - 02:20Mario'dan ziyade Croc'a benzemiş oyun.
                • yegenek
                  yegenek 13 Nisan 2013 - 00:10Biz seni sessiz sakin vakur bi tesisatçı olarak bilirdik mario hiç yakışıyo mu bu yihu yaholar senin gibi ustaya.
                  • incir
                    incir 13 Nisan 2013 - 00:093D grafik platformu bozar, maryoymuş, prince of persiaymış falan farketmez.
                    +2
                    • lordnz
                      lordnz 12 Nisan 2013 - 21:05kenara tutunup tırmanan maryo mu olur amk
                      +4
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...