İsraf Kız - Duş Performansı

Vindel Vindel diyor ki;
Her eline geçeni kafasında aşağı bocalayan kızımız bir yandan da playback yapmayı ihmal etmemiş ve tabiki olayın duşta geçmesi bir hayli fantazi katmış. Bu gavur kızı fenomen olur mu bilinmez ama az meme göreydik iyiydi.
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: israf banyo kız duş performans fantazi gavur mısır gevreği menemen ketçap hardal süt şampuan
19 18 Nisan 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ahmtgns
    ahmtgns 18 Nisan 2013 - 00:23Amk bu klibi ben çekmeye çalışsam düşünüyorum da dolapta bitek domates salçası var
    +13
  • sbyapici
    sbyapici 19 Nisan 2013 - 19:4200.02'deki o ses
    facebook una bkan bi tek ben miyim amk
    +9

Tüm Yorumlar

  • mehmetkarakurt
    mehmetkarakurt 23 Ocak 2016 - 19:51Bide üstüne cıgara yakıyım diye çakmağı bi yaksa Banyoda metan patlamasıyla gız karşı komşunun oturma odasına ışınlanacak aq.
    • dentissary
      dentissary 28 Haziran 2015 - 00:27nimet bacım o
      • penumbrabrain
        penumbrabrain 05 Ocak 2015 - 00:25israf kız değil 'kız israfı'
        +1
        • waxonradio
          waxonradio 28 Mayıs 2014 - 15:03tamam da amaç ne ?
          • gokhaan2
            gokhaan2 28 Mayıs 2014 - 01:11O kafada bidaha saç çıkmaz.
            • çokgüldümnoktakom
              çokgüldümnoktakom 25 Mayıs 2013 - 15:05anam coştu lan bunlar
              • godisforgiving
                godisforgiving 25 Mayıs 2013 - 03:25rahimdeyken diğer spermlerden biri buna çelme taksaymış iyiymiş
                +2
                • laybesideme
                  laybesideme 21 Mayıs 2013 - 17:51ilk 30 saniye iyi gidiyodu ya :(
                  • emn2502
                    emn2502 20 Mayıs 2013 - 20:11face den msj geldi sandım mk :D
                    +7
                    • mıhtarr
                      mıhtarr 25 Nisan 2013 - 16:30Mayonez yokmu?
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...