Polisin Kumanya İsyanı

cmvcn cmvcn diyor ki;
Vialand açılışında görevli olan polislerden birinin telefonuyla çekmiş olduğu görüntüdür, kumanya konusunda polislerin bu konudan epeydir mustarip olduğu bilinir.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: polis emniyet kumanya sandwich sandviç sinek çürümüş
7 30 Mayıs 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • client eastwood
    client eastwood 30 Mayıs 2013 - 01:20mağdur mu oldun yavrum sen... kalk siktirgit oradan 3bin tl maaş alıyorsun git ye ne istiyorsan koca avm de
    +76
  • sennaberyaa
    sennaberyaa 30 Mayıs 2013 - 01:13biber gazı sıkıp yiyin.afiyet olsun
    +65

Tüm Yorumlar

  • scarface88
    scarface88 10 Mayıs 2014 - 03:16polis bunu yerse vatandaşta doğal olarak dayak yer
    • rahmetlihamza
      rahmetlihamza 09 Mayıs 2014 - 18:07tamam birçok yeni yetme polisin ne bok olduğu belli de lan insan yiyecek onu seni orada koruyup kollayan devlet memuruna insanlık yapıyosan adam gibi yap
      • gorkemgorkem
        gorkemgorkem 09 Mayıs 2014 - 14:38bok yiyin bok...milletin çocuğunu sokak ortasında dövüp öldürürler...herifin şikayet ettiği şeye bak..kumanya kötüymüş...size bu layık..oturun yiyin işte..
        +1
        • chıvas
          chıvas 10 Haziran 2013 - 12:12Bok yiyin.Ne diye isyan ediyorsunuz?
          +4
          • libertycity
            libertycity 02 Haziran 2013 - 19:14ücretsiz otobüse bin, lokantalara/pastanelere gidip "ben polisim" de indirim yapsınlar ya da ücretsiz çay v.s istemeye istemeye versinler. sonra bunlarla işin bittiğinde görmezden gel, biber gazı sık.bi de üstüne böyle bi video çek mağdurmuş gibi. sanki sana kumanya verilmek zorunda.madem beğenmedin 3-5 liranı harca başka bişey ye.herşey bedava olsun isteniyor.
            asgari ücret olarak 900 tl alan işçi itiraz edince karşılığı biber gazı, 3.000 tl maaş alan polis itiraz edince karşılığı zam. nerde adalet??
            ayrıca neden sadece polislere otobüs ücretsiz. diğer memurlara da ücretsiz yapın onlarda devlet için çalışmıyor mu? polis canı sıkıldığında binsin otobüse gezsin oh ne ala.görev mi verildi; binin kendi otobüslerlerinize sevkiniz yapılsın...yoookkk hep polise hep polise herşey...
            +6
            • Qpust
              Qpust 01 Haziran 2013 - 09:09evet o siyah nokta hakkaten sinek,ama sen de hakkaten oç'sun...
              +9
              • astrojet
                astrojet 31 Mayıs 2013 - 22:46O da bişey mi amk ben o amk avmsınde "birisinin" telefonu çeksin diye açılışın yapılacağı sabah saat 07:30 a kadar aralıksız 32 saat o amk binasının çatısında çalıştım.
                +6
                • kocakedi
                  kocakedi 31 Mayıs 2013 - 22:20coksukur adlı arkadaşımızın Türkçesine bakarak kendisinin Fethullah Gülen okullarında öğrenim görmüş Türkçe Olimpiyatlarında derece sahibi zenci bir arkadaşımız olabileceğini düşünüyorum... (bu cümleleri bir de Robinson ile Cuma karikatüründeki cuma karakterinde gördüğümü hatırlıyorum sanki)
                  +4
                  • ftteypustasi
                    ftteypustasi 31 Mayıs 2013 - 16:01Mılletın ıs bulamayan farkır ınsanların cocukları polıs oluyor sonra gıdıp o ''got'' lerın dedıklerını yapıyorlar sızde gelıp bu polıslere kufur edıyorsunuz. Polıslerın ''ıbnelerı'' var ama hepsıne baglamayın bunları. Ne polısler tanıyorum cocugunun yuzunu goremeyen sabah aksam calısan turkıyenın bı ucunden dıger ucuna sark gorevıne gıdenlerı ınsanlar bunlarıda konussunlar bıraz.
                    -7
                    • affectikunt
                      affectikunt 31 Mayıs 2013 - 15:40çok yazık gerçekten pepsi vermişler kolluk kuvvetimize...
                      +6
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...