Cartel Bir Numeroo - Bir Numara

14.408 izlenme - 27 Temmuz 2008
keremeser keremeser diyor ki;
Rap kültürünü yeni yeni tanıdığımız yıllardı,hepimiz o cartel sweet lerinden giyip bizde cinai şebeke kurardık mahallede :) 1 numara en büyük cehennemden çıkan çılgın Türk
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: cartel rap karakan cehennem çılgın türk
101

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • babam ve gollum
    babam ve gollum 11 Eylül 2009 - 18:35Türkçe rap yoktur... Cartel vardır ve dahası da gelmeyecektir.
    +34
  • arapulas
    arapulas 03 Ağustos 2008 - 22:07ulan bu neslin devamı nasıl ismail yk,cankan,boys anılar olur?nasıl ulan nasıl nasıl nasıl neden nasıl nasıl niye neden nasıl???
    +33

Tüm Yorumlar

  • CayveSigara
    CayveSigara 09 Nisan 2014 - 20:55buluşup geceleri dolaştıklarına inanıp rahat uyurdum hep. 19 sene olmuş, hala dinlemekten bıkmadım..
    +1
    • elense
      elense 09 Mart 2014 - 21:06cehennemden çıkan çılgın türklere selam olsun
      • m34bahadir
        m34bahadir 04 Nisan 2013 - 18:52Bir Cartel şapkam vardı onla mahallede ne hava atardım yahu, Cartel 1 numaraaa!
        +1
        • Sanji Reis
          Sanji Reis 06 Mart 2013 - 00:430:39 durdurun beyler :(
          • HIPHOPotam
            HIPHOPotam 05 Mart 2013 - 22:43hacı kaaç yıl geçti bak otuzlu yaşlara varıcaz şurada... hala gözüm doluyor dinlerken. bi enteresan oluyorum. çocukluğum felan geliyor aklıma. şu parçayı salak salak söylemeye çalıştığımız günler, tasolar, misketler... elimize geçen en taşınabilir elektronik aletin tetris oluşu felan... nnyok bunları hatırlayınca değil de bunları cartel ile hatırlayınca gözüm doluyor. bağlantıyı bulan olursa rusa götürücem... ben bulamadım.
            +1
            • madali84
              madali84 15 Şubat 2013 - 19:4203:50 işler güçler - Davran govran
              • outsiders
                outsiders 24 Ocak 2013 - 11:17Damran Komran ):
                • torontospor
                  torontospor 16 Ekim 2012 - 07:31şu almanca söylenen son kısım için almanca öğrenesim var.
                  • Fabrik
                    Fabrik 25 Ocak 2012 - 02:05işe en çok cinai şebeke inanmış yalnız allahın almanı bile nasıl gaza gelmiş yılan gibi.Herneyse cartel 1 numara.
                    +1
                    • memopau
                      memopau 16 Temmuz 2011 - 00:08umut sarıkaya'nın dı galiba bi karikatürü vardı cartel'le ilgili o aklıma geldi ilk niyeyse, bi tebessüm hali oluşturdu bende. ne güzel günlerdi be o yaşta bu şarkının sözlerini ezlerlemek için gösterdiğim çabayı derslerimde göstermiş olsaydım öhöm neyse güzeldi vesselam
                      +4

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...