İngilizce Kürtçe Rap - Ware Ware

11.420 izlenme - 12 Temmuz 2013
meymoon meymoon diyor ki;
Efendim,adına evrensellik mi desek mixed mi çorbamı desek. Ben çorba demeyi tercih ettim. Kürtçe şarkının İngilizce rap müzikle çorbalaşması. Ware ware(gel, gel). Kulağa hoş geliyo lan. İzliyoruz efendim.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: ware ware rap kürtçe rap ingilizce
12
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • homersimpson
    homersimpson 12 Temmuz 2013 - 22:52kürtçe diye söylemiyorm ama bok gibi lan
    +34
  • Transdeller
    Transdeller 12 Temmuz 2013 - 23:55affetmeseniz de olur ama harbi bok gibi olmuş.
    +15

Tüm Yorumlar

  • rcyclebin
    rcyclebin 24 Temmuz 2013 - 14:58sikomento
    +2
    • rapn_roll
      rapn_roll 16 Temmuz 2013 - 14:53son kürt bükücü keşiş
      +4
      • kuçukuçu
        kuçukuçu 15 Temmuz 2013 - 11:31koş hanım kürtler yine mağdur olmuşlar...
        • dracola
          dracola 14 Temmuz 2013 - 04:51biraz arastırma yaptım.amcamızın adı gara sazkarmış.uzun suredir duydugum en iyi seslerden biri.sarkının ingilizce olan kısımlarını cıkardıktan sonra cok guzel lan bence.
          +1
          • zizou10
            zizou10 14 Temmuz 2013 - 03:03ingilizcesi olmasa daha iyiymiş. zaten aralarında en iyisi bıyıklı amca. diğerleri ne lan öyle? türkçe kürtçe deneyin bide bakalım.
            +2
            • zirilti
              zirilti 13 Temmuz 2013 - 23:55@meymoon
              Açıklama kısmında " Kulağa hoş geliyo lan" demişsin. gözün sevem hangi dilde olursa olsun başka müzik videosu yükleme.
              -1
              • thebandtheleyla
                thebandtheleyla 13 Temmuz 2013 - 21:31Sen benim yarami ye amk saygisiz
                • gokbaray
                  gokbaray 13 Temmuz 2013 - 17:2700:25 inci sözlük burda swf yapmazsa şerefsizim(yarramı yarramı)
                  +1
                  • euphrates12
                    euphrates12 13 Temmuz 2013 - 16:33Şu versiyonunu deneyin bir de.Arada uçurum var http://www.youtube.com/watch?v=fxxG5W1vTgU
                    • yuniko33
                      yuniko33 13 Temmuz 2013 - 16:21Bok gibi olduğu konusunda size katılmıyorum; BOMBOK olmuş... (Diyarbakır'lıyım)
                      +7
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...