Karşılaşma 2 - Türk Yapımı Aksiyon Kısa Film

Bu içerik erotik, argo vb. rahatsız olabileceğin unsurlar barındırıyor olabilir.
Yine de devam etmek istiyor musun?

bruce5444 bruce5444 diyor ki;
İstanbul'un sokaklarında gece vakti yaşanan aksiyon dolu anlar...
Tamamen yerli yapımı olan bu projenin yönetmenini araştırınca ilginç bir bilgiye de ulaştım. Bakınız kimmiş:
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/18188/daglarin-yargici
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: aksiyon kavga dövüş salıncak yerli türk işi karate arts jet li tony jaa scott adkins ibb
94 23 Temmuz 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ekaydirma
    ekaydirma 23 Temmuz 2013 - 13:51Yıllarca ülkemizde böyle dövüşler izlemedik, adamların yapımı kısıtlı ama kaliteliler. Bulun böyle adamları yapın güzel bi aksiyon filmi, eksik adamımız yokmuş işte.
    +20
  • muratr
    muratr 23 Temmuz 2013 - 15:17kavga neyden çıkmış ?
    +19

Tüm Yorumlar

  • fatiko
    fatiko 07 Aralık 2014 - 13:32o kadar dövüşebiliyorsun d ne kaçıyorsun amk.. gördüğün yerde sik analarını.. bu arada helal olsun, hem dövüş hem çekim açıları vs gayet profesyonelce olmuş..
    • selamlik
      selamlik 13 Ağustos 2014 - 01:04bizim mahallenin çocuğu. elinden tutan da olmuyor anasını satayım.
      • ong7
        ong7 25 Temmuz 2013 - 10:38madem dövecektin adamları neden o kadar kaçtın be kardeşim...
        +1
        • 07mg32
          07mg32 24 Temmuz 2013 - 15:23kavga hatalı sollamadan çıkmış
          +2
          • Gurbik
            Gurbik 24 Temmuz 2013 - 07:21EN İYİ TÜRK YAPIMI DÖVÜŞ SAHNESİNİ İZLEDİM LAN OHA
            +3
            • Evgeniy
              Evgeniy 24 Temmuz 2013 - 05:48yolda görsem derim kara kuru bi oğlan indiririm ben bunu amma esasen sağlam elemanmış
              +1
              • msndrst
                msndrst 24 Temmuz 2013 - 02:37parktaki insanlar bunları görmüyor mu
                • deejaymixman
                  deejaymixman 24 Temmuz 2013 - 02:28Karşılaşma 1 vardı da ben mi kaçırdım lan?
                  • sertacoruc
                    sertacoruc 24 Temmuz 2013 - 01:20"kavga hatali sollamadan" yazdim, sonra yorumlara baktim. iki sayfa yorum icinde dort kez ayni sey yazilmis, kendimden tiksindim
                    • sertacoruc
                      sertacoruc 24 Temmuz 2013 - 01:17kavga hatali sollamadan
                      -1
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...