Adnan Oktar - Şafak Sezer Yorumu

23.474 izlenme - 24 Temmuz 2013
Levi Levi diyor ki;
Gündemi değerlendiren Adnan Oktar Şafak Sezer'in malum olayı ile ilgili de değerlendirmede bulunmuş maşallah. Yani sonradan öyle düşünüp vicdan azabı çekmiş olabilir değil mi?
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: şafak sezer recep tayyip erdoğan adnan oktar harun yahya a9 tv adnan hoca özür diledi gezi parkı taksim aktif vicdan azabı

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • adamsooon
    adamsooon 24 Temmuz 2013 - 16:08Başbakan Adnan. Her eve 3 blonde.
    +38
  • ugurgallen
    ugurgallen 24 Temmuz 2013 - 15:55olum ben bu adamın diğer yüzünü merak ediyorum..paso bu profilden görüp duruyoruz...
    +30

Tüm Yorumlar

  • e0r6
    e0r6 05 Ağustos 2013 - 05:2400:16.. dwight howard ?
    -2
    • fugazi
      fugazi 27 Temmuz 2013 - 11:55tabi lan ne çıkarı olur ki, niye diz çöksün? mantıklı.
      +3
      • maniyak
        maniyak 26 Temmuz 2013 - 03:5900.59 ulan adam resmen içinden götürüyo karıyı
        +9
        • kalaşnikof
          kalaşnikof 25 Temmuz 2013 - 15:5400:19 la 00:25 arasını swf yapın lan çok güzel bence.
          +2
          • lucifear
            lucifear 25 Temmuz 2013 - 09:57dakika #1:00 bakış
            • atilla atasoy
              atilla atasoy 25 Temmuz 2013 - 08:59Sen versaceleri cek, hentai bebeklerini karsina diz, ama kaslar Abdurahman Boztas model olsun...
              • toschak61
                toschak61 25 Temmuz 2013 - 07:39hocam her cemaate girdim çıktım..bi size giremedim
                +10
                • hsbnd
                  hsbnd 25 Temmuz 2013 - 02:31Bir hürmet göstertisi
                  +2
                  • küçük esnaf
                    küçük esnaf 25 Temmuz 2013 - 02:23hocam butun vıdeolarını ızledım hepsınede yorum yaptım artık farketmen lazım beni. nereye başvurcaz nereye kayıt yaptırcaz hocam bı murıdın yonlerndırsın bende katılmak ıstıyorum bu ortama
                    +3
                    • Getafix
                      Getafix 25 Temmuz 2013 - 00:50hürmet göstertisi? 00:43
                      +2
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...