Gol Olabilecek En iyi 5 Pozisyon

HA7DE HA7DE diyor ki;
AVN Awards(Pornonun Oskarları) 2013 'te Yıldız oyuncularla en iyi pozisyon anketi yapılıyor. Buyrun izleyelim.

Not: 2013 Yılı En İyi Kadın Oyuncusu Lily Carter seçilmiş koleksiyonculara duyurulur.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: avn awards anket pozisyon porno top 5 porno yıldızı the he-man
12 11 Ağustos 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Accattone
    Accattone 11 Ağustos 2013 - 15:21yeter artik be...
    üc sene önce bu siteyi ilk kesfettigimde kiz kardesimle saatlerce videolari izleyip, dakikalarca yorumlara gülmüstük...sonra ben tasindim ve bir birimize nerdeyse her gün eski videolar filan gönderiyorduk, muhabbetimizi yesilcam-sahneleri ve nostaljik sarkilar vs. sagliyordu bir nevi..

    dün ailemin yanina geldim ve kiz kardesime bir videoyu izledin mi diye sordum ve bana "artik o siteye girmiyorum" dedi.

    Tamam, sansüre karsiyiz.. ama sirf abazalik, sirf erkege yönlü ve kadini obje olarak kücülten cinsellik artik siteden sogumama neden oldu...

    porno izlemek istersem, giderim xhamsterine veya realitykingsine, burda ne isi var pornonun? Iste türk erkeginin dilemasi...sen yükle pornolari, bayanlar siteden uzaklassin, sonrada "biz niye erkek erkege kaldik"-muhabbeti... yeter artik a.q. yeter!

    kusura bakmayin, arkadaslar, biraz agresif oldu...
    +54
  • buraya sıçacaklar
    buraya sıçacaklar 11 Ağustos 2013 - 14:56Ben değil bir arkadaşım yardımcı oldu, yoksa anlamam böyle şeylerden.

    Kelly Divine = 1:25
    Kiara Mia = 2:51
    Madison Ivy = 3:07
    Kennedy Leigh = 2:43
    Heather Starlet = 2:25

    bunlarda bonus,
    http://www.youtube.com/zoominbabes
    https://twitter.com/zoominbabes
    +11

Tüm Yorumlar

  • atid
    atid 08 Nisan 2015 - 16:00Accattone denen gavat. bayanlar siteden uzaklaşıyorsa uzaklaşsın. işinize gelince erkek kadın eşittir derler. yahu porno bu. adam mı yiyorlar. bu kadar bağnaz bir bakış açısı olamaz. erkek izliyor sanki kızlar hiç izlemiyor aman. hatta kızlar kaka da yapmıyor. eminim senin bacın zaten xhamster dan çıkmıyordur alkışlarlayaşıyorum bahane ;)
    -1
    • HayırlısıBeGülüm
      HayırlısıBeGülüm 20 Aralık 2013 - 00:34Yapılır mı bu beee
      • ev sahibinin almanyadan gelen oğlu
        ev sahibinin almanyadan gelen oğlu 23 Ağustos 2013 - 16:53evet bu site bozdu....


        ama aleksis texas niye o kadar az oynamış lan?
        +3
        • coxefgun
          coxefgun 14 Ağustos 2013 - 22:40ben bu sitenin kullanıcı profilini çözemedim kaç zamandır.

          lan sırf bir yorum çok artilanmış diye (hoşuna gitse de gitmese de) artılayıp, eksilenmiş diye eksileyen üye profili mi olur amk? pezevenk hiç mi birey olamadın?

          bu kanıya nerden vardın derseniz; bu sitede şu içeriğe hallenip o en üstteki yorumu "adam haklı" zihniyetiyle izleyen adamlar var. ulan göt, adam haklı da ne bok yemeye hallendin videoya? siktir git videonu porno sitede izle.

          ayrıca cinsel içerikli içeriğe de karşı değilim. ancak cinselliği "kadınlar eziliyor" diye gören dallamalara da iki çift sözüm var; sookakta geçen kıza (üstünde ne olursa olsun) hallenen adam cinsel içeriğe karşı olamaz.

          cinsel medya vazgeçilmez artık. ama evet bu kadar da abartmamak lazım. her düşünceye eyvallah da porno sitede zeki müren paylaşmıyorlar gençler.
          +2
          • bunicktamyirmibirharf
            bunicktamyirmibirharf 14 Ağustos 2013 - 13:34sevgili admin annen gitmedimi bu sene ödül törenine?
            +3
            • bluescreenerror
              bluescreenerror 13 Ağustos 2013 - 23:41çok da tırt
              -2
              • Cringer
                Cringer 13 Ağustos 2013 - 22:41Misyoner iyi lan.
                • HayırlısıBeGülüm
                  HayırlısıBeGülüm 13 Ağustos 2013 - 21:07Türkiyede böyle fuar olduğunu düşünsenize. Düşünün bi ya hayal edin o kalabalığı. Çok riskli dimi
                  • remaker
                    remaker 13 Ağustos 2013 - 16:07video sikiş pozisyonları ile alakalı en çık sevdiğiniz poziyon hangisi diyor spiker, 2. sırada misyoner poziyosunu var 1. sırada ise köpekleme
                    -2
                    • ay1348569738
                      ay1348569738 13 Ağustos 2013 - 16:01bir kaç gündür girmiyodum en çok izlenen videolara bakıyım dedim ilk 6 da 5 pornografik videolar.. Yanlış anlamayın ama rant nerdeyse insanlar orda.En çok izlenen videolar pornografik videolarsa bu sitenin kurucuları adminleride çok izlenmenin peşindeler bunun için kimseyi suçlayamazsın suçlular bu videoyu izleyenler. Ama izlemeyin desekte değişmez izleyen adam zaten kültür seviyesi düşük adam söylesende anlamaz yani .
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...