Annesini Çıplak Bırakan Velet

araarim araarim diyor ki;
Justin Bieber konserine bilet almayan annesini neden böyle cezalandırma gereği duyduğunu anlayabilmiş değiliz. İzleyenlerin bir kısmı gülerken, diğer kısmı büyük ihtimalle kürekleri kucaklayıp ekrana vurmaya başlayacaktır.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: kürek velet don çocuk dayaklık otel resepsiyon
11 23 Ekim 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • moonironwhitehead
    moonironwhitehead 23 Ekim 2013 - 21:18Net hatırlıyorum bu video Nokia 6600 çıktıktan 1-2 ay sonra youtube'da patlamıştı. Yani rahat 9 senelik bi video... Lan at kafaları üşenmediniz bi de g*tünüzden senaryo mu ürettiniz buna. Yemin ediyorum çürüttünüz resmen gül gibi siteyi böyle s*kimsonik videolarla... zürriyetinizi seveyim ben ne diyim size amk...
    +26
  • mamasita
    mamasita 23 Ekim 2013 - 17:04olum siz ne ayaksınız lan ana gibi kutsal varlıkmı var ? yok anasının dildosunu bulan velet yok çıplak bırakan velet manyak herifler paylaşmayın böyle şeyler
    +23

Tüm Yorumlar

  • kulmurat2001
    kulmurat2001 25 Ekim 2013 - 00:25videodaki velet askere gitti. hala justin bieber diyorlar yaw. justin o zamanlar çüküyle oynuyodu. tiii ne zamanın videosu. nostalji için konulmuşsa kötü. yeni diye koyulduysa daha kötü
    • Dangerously
      Dangerously 24 Ekim 2013 - 21:43Besmelesiz piç.
      • ayarmania
        ayarmania 24 Ekim 2013 - 20:01jenna jamesonun fırlatması
        • Allan
          Allan 24 Ekim 2013 - 15:47Tam tarihini bilemiyorum ama xhamsterı falan daha keşfetmediğim, arkadaşlarla benim karanlık çağ diye adlandırdığımız zamanların birinde bu video ile karşılaşmış, çavuşu tokatlamıştım. En az 4 yıl önce falandı. Çavuşa sormak lazım aslında.
          +1
          • oxygenss
            oxygenss 24 Ekim 2013 - 14:23seneryonuza sokayım bu video kafadan arkadaşların dediği gibi en az 10 senelik bir video a.k justin bibermiş bilmem neymiş a.k,justin daha o zaman embriyo bile değildi
            +4
            • otomatiklakatrop
              otomatiklakatrop 24 Ekim 2013 - 11:25joffrey piçinin uyandırdığı nefreti uyandırdı bende.
              +4
              • toruchan
                toruchan 24 Ekim 2013 - 09:256600 çıktığında youtube yoktu salak herif
                +5
                • olmazbeya
                  olmazbeya 24 Ekim 2013 - 02:26bu çocuğun anasını s.kiceksin
                  -2
                  • patrik
                    patrik 24 Ekim 2013 - 01:43yeşilin altına kırmızı don mu giyilir amk
                    +9
                    • hmms hımms
                      hmms hımms 24 Ekim 2013 - 01:22senaryonuzu da sizi de skeyim.
                      +6
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...