Ken Box - Crazy Cart

cengiza cengiza diyor ki;
Maalumunuz üzere Ken Block kardeşimizin videolarını seyretmeyen yoktur, kendisi bu işte duayen olduğundan Ken Box kardeşimiz de 'Crazy Cart' denilen araç ile bir parodisini yapmış. Bence güzel olmuş kullandığı cihaz da acayip bişey demeden edemeyeceğim..
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: ken box ken block gymkhana parody crazy cart go cart monkey razor ali kermani todd grossman acoustic productions bluerock creative ken block gymk
32 24 Ekim 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ayagabakandost
    ayagabakandost 24 Ekim 2013 - 18:25Öne ford resmi arkaya subaru resmi olmamis
    +6
  • Ulu Manitu
    Ulu Manitu 24 Ekim 2013 - 19:59araçta depo denen bişey yok hiç mi yakıtı bitmiyo bunun
    +3

Tüm Yorumlar

  • gurselyigit
    gurselyigit 11 Kasım 2013 - 18:42orjinali kadar süper prodüksiyon bence. bu depo çalışanları yaptıysa bir haftasonunu heba / feda etmişler anlaşılan.
    • Meopteelemos
      Meopteelemos 30 Ekim 2013 - 16:11Elektrikli Sanırım Arkada Akü Gibi Bir Şey Var.
      • Dizginci
        Dizginci 25 Ekim 2013 - 15:10Ulu manitu arkadaşım videonun başınca alet için elektrikli deniliyor.
        +2
        • sikofild
          sikofild 25 Ekim 2013 - 09:50adam o kadar zahmet edecek uğraş verecek arka resim subaru olacak ha kim diyo laa subaru diye bildiğin ford fiesta arka resmi işte 1,12'ye dikkatli bakın
          • murathantez
            murathantez 25 Ekim 2013 - 09:031.12 bariz ford arka resmi , biraz dikkat derim . Sanki cok önemli yorum yaptık amk :D
            +1
            • haberator
              haberator 25 Ekim 2013 - 08:53oyuncak arabayla yapamam ben o hareketleri
              -1
              • Cem1234
                Cem1234 25 Ekim 2013 - 00:04Harbiden super bir calisma olmus, orjinalini aratmamis kalite olarak...
                • Razor21
                  Razor21 24 Ekim 2013 - 23:27Razor...
                  • eyes4u
                    eyes4u 24 Ekim 2013 - 22:31Patronu da depoyu emanet ettik Ken Box'a diyordur..
                    • _ata_
                      _ata_ 24 Ekim 2013 - 22:12arabamı satıp alıcam lan ulus kızılay yardırırım artık aq :D
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...