Şahin K - Video Oyunları Röportajı

14.574 izlenme - 28 Ekim 2013
ufoozgur ufoozgur diyor ki;
Türk porno sektörünün duayeni Şahin K, video oyunlarıyla da ilgilenen bir şahıs. Video oyun sitesi Merlin'in Kazanı'da bu konuyla ilgili olarak kendisiyle bir röportaj yapmış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: merlinin kazanı oyun video oyunları porno şahin k
11

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • dterjan
    dterjan 28 Ekim 2013 - 15:03Kal of dirty
    Butt field

    bunlar hep porno...
    +34
  • starbir
    starbir 28 Ekim 2013 - 14:41"sizlerin de cok yakindan tanidigi" ne demek lan.
    +24

Tüm Yorumlar

  • Hayvanadam
    Hayvanadam 04 Mayıs 2016 - 06:26gadafor ne amk ilk defa duydum
    • hawker
      hawker 09 Ocak 2016 - 16:13reyiz
      • ay1175184991
        ay1175184991 25 Temmuz 2014 - 14:13sevgilisidemi varmış lan vay amk neden şaşırdığımı anladınız zaten
        • ay822193544
          ay822193544 22 Mayıs 2014 - 19:12Çok onurlu bir meslek sahibiymiş gibi, bir rahatlık falan vay mk.. Soldaki eleman da özgüvensiz hafif göbekli, kambur tam bi asosyal yani
          -7
          • daralgeldi
            daralgeldi 30 Ekim 2013 - 06:04Olm ne degisik ulkeyız ya. Cok kulturlu sandıgımız adamların içi boş cıkıyo, allahın Şahink sı pornocu kro der gecersın adam oyun dunyasına hakım, tarantıno fılan dıyo mantıklı cumleler kuruyo cok acayıp bı ulkeyız.
            +2
            • isimdeyim gucumdeyim
              isimdeyim gucumdeyim 30 Ekim 2013 - 02:47oynarken öldüğünde falan ya da geçmeyi zorlandığı kısımlarda ne tepkiler veriyo. merakım o yönde. hıamıınaaaaaaaa
              • Hagii
                Hagii 30 Ekim 2013 - 01:53''Kendisiyle güzel güzel röportaj yapacağız'' diyor adam. Nasıl bi önyargıyla gittiyse artık..
                • timewarp
                  timewarp 29 Ekim 2013 - 16:213.30 hangimiz şey hastası dediginde aynı şeyi düsünmedik ki
                  • pantelis88
                    pantelis88 29 Ekim 2013 - 05:26" güzel güzel röportaj yapıcaz " baştan anlaşalım diyo yani
                    • ziptrok
                      ziptrok 28 Ekim 2013 - 22:24"Rusya,da yaşadığım için bide orda kış uzun kışın yapacak fazla bişey olmadığı için..." abi yeme biziii
                      +4

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...