Şahane Pazar - Karpuz Oyunu

8.163 izlenme - 07 Kasım 2013
senyatbengeliyorum senyatbengeliyorum diyor ki;
Çocuklugumuzun programı olan Şahane Pazar'ın Serdar Ortaç'lı bir bölümünü buldum, sizinle de paylaşmak istedim. Bölümümüzde karpuz oyunu oynanmakta. Keyifli seyirler...
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: şahane pazar karpuz oyunu süheyl uygur behzat uygur kanal d serdar ortaç döner bıçağı
60

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tokturzoidberg
    tokturzoidberg 07 Kasım 2013 - 10:15annem ütü yapıyor, daha banyo yapmam lazım, yarın da okul var :(
    +27
  • choky
    choky 07 Kasım 2013 - 04:24beyler okul var yarın aq :(
    +18

Tüm Yorumlar

  • rascalmood
    rascalmood 13 Ekim 2014 - 03:185:18 "Vur, vur! Vur ULAN!"
    • vergille
      vergille 10 Kasım 2013 - 11:58o zamanlar serdar bile güzelmiş lan
      • Yujin
        Yujin 08 Kasım 2013 - 03:10Abi efsane be bu program... Sobanın yanına kurulur izlerdim hep,heey gidii.
        Tabi dediğiniz gibi sabah okul da var. :)
        • _ata_
          _ata_ 08 Kasım 2013 - 01:37annem ütü yapıyor, daha banyo yapmam lazım, yarın da okul var :(

          bunu yaşayanlara sesleniyorum parti kursak iktidar oluruz :D:D:D ulan ne zamanlardı beeee gözlerim doldu
          -4
          • ecivicivokke38
            ecivicivokke38 07 Kasım 2013 - 22:38yerli fruit ninja !
            +6
            • NightOfShade
              NightOfShade 07 Kasım 2013 - 20:22akşam akşam evin içini saran ütü kokusu ...
              +9
              • zpckt
                zpckt 07 Kasım 2013 - 19:29serdera ortaç jetliye benziyomuş lan
                +5
                • intro55
                  intro55 07 Kasım 2013 - 18:08daha eskiden şahane cumartesiydi. şahane pazar oldu sonra
                  +1
                  • sincaffer
                    sincaffer 07 Kasım 2013 - 17:28Bi sefer o sallama kılıklı şey kırılıp seyircilere uçmuştu amk...
                    • elense
                      elense 07 Kasım 2013 - 16:49haşlanmış dinozor yumurtası :D

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...