Andy Murray'nin İplemediği Top Toplayıcı Çocuğun Dramı

tennismania tennismania diyor ki;
Andy Murray ile Fabio Fognini arasındaki tenis maçında Andy Murray topu dışarı vurduktan sonra top toplayıcı çocuk terini silmesi için havluyu uzatıyor ama Murray'nin aklı dışarı çıkan topta top toplayıcı çocuk bekliyor da bekliyor..
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Andy murray tenis fabio fongnini top toplayıcı çocuk havlu
8 23 Kasım 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • infradoam
    infradoam 23 Kasım 2013 - 21:26Aynı sorunu bende dolmuşta para uzatırken yaşıyorum.
    +33
  • ayetullah zapata
    ayetullah zapata 23 Kasım 2013 - 20:10bekliyor da bekliyor ne lan çocuğun beklediği süre 3-4 saniye amk...
    +25

Tüm Yorumlar

  • mr t
    mr t 04 Mayıs 2015 - 02:07Adam bildiğin Hayta ismail
    +1
    • mistermiller
      mistermiller 17 Ekim 2014 - 18:22İngiliz değil mi amq hepsi artis bunların.
      Bu arada bu ingilizler neyi icat etmişlerse artislik dışında başarıları yok.
      Tenis, Futbol vs.
      +1
      • godiva
        godiva 26 Kasım 2013 - 18:26ilyas salman mı lan o
        +3
        • ronaldinhooo
          ronaldinhooo 26 Kasım 2013 - 12:12bi hi bile demedi
          +1
          • saipsiz
            saipsiz 25 Kasım 2013 - 12:31golf bir, tenis iki amk.. aristokrat damarınızı sikeyim sizin. bu neyin havasıdır, bu ne biçim bir küstahlıktır aga ya. toplar özel olarak toplanıyor, belli bir şekilde alınıyor, belli bir şekilde veriliyor. golfçü bey abimizin çantası ordan oraya taşınıyor, hamallık yapılıyor. tenisçi hazretlerine havlu tutuluyor, eline su dökülüyor, yok efendim gerekirse domalınıyor.. nedir bu ya? birinde topu deliğe sokuyorsun, birinde de karşılıklı atışıyorsun. ikisi de basit birer oyun! bu kadar asilzadelik nedir babacım? siz kimsiniz lan?
            uyuz oluyorum itoğlu itlere..
            +21
            • erkete123
              erkete123 25 Kasım 2013 - 06:16Adamın götünde gözü mü birader? Seslense ya amk...
              -1
              • acemix
                acemix 25 Kasım 2013 - 01:15ulan içim acıdı hakaten. bu gibi insanları gördükçe bu boktan totaliter kapitalist salak sisteme sövesim geliyor anasını... neden o puştun terini silcem diye yırtınıyosun ki bu mu yani şimdi insanlık bu mu tenis? bu mu spor centilmenlik. lanet girsin...
                • HayırlısıBeGülüm
                  HayırlısıBeGülüm 24 Kasım 2013 - 19:46Çocuğun eli ayağı boşaldı lan yüzü düştü. Hani hüzünlenirsiniz birden tepki veremezsiniz ya. Ha işte aynı ondan.
                  • meselaayani.
                    meselaayani. 24 Kasım 2013 - 12:36İyi de kardeşim Tenisin jargonunda bi sayı olduktan sonra oyuncu havlu ister o arkadaki çocuk da getirir. Andy murray havlusunu istememişki bu armut öyle tutmuş alır belki diye.
                    +3
                    • bokvardedilergeldik
                      bokvardedilergeldik 24 Kasım 2013 - 12:19ehh oldu o zman ben gidim bari siz devam edin yalnız sağ tarafınız biraz çalışmaya ihtiyacı var..:9
                      +2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...