Soğukta Dereye Girip Balık Tutmak

zett zett diyor ki;
Arkadaşımız kış ay'ı ortasında dereye girerek başarılı bir şekilde eliyle balık tutuyor. Fakat video'yu izlerken sürekli ekrana çıkan uyarıcı yazılarda ayrı bi hava katmış video'ya. Sendeki beyni balığa taksak ters yüzer kardeş.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: balık avı derede dere sazan avı balık tutmak balık yakalamak balıkçı olcay kelleci
3 08 Ocak 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • ay3372599482
    ay3372599482 14 Mart 2015 - 18:26laa benim video burada you tube'dan daha fazlaiş yapmış ak..!bu ne sikim iş anlamadıki; sen kadar uğraş,''kar-kış''deme,cümbürp do-atlet nehire gir!..ikiğin teki videoyu idirsin,benim üstümde prm yapsın..!hadin he beraber ''you tube''bnim videoları izeeye idyoz ;)
    • ay1412584639
      ay1412584639 05 Ağustos 2014 - 19:21lan kışın yumurtluyo o balıklar ne alıyon onları
      • mrc38
        mrc38 04 Ağustos 2014 - 14:48videoyu hazirlayan yazi fetisi
        • greeneye
          greeneye 02 Temmuz 2014 - 10:30hayal ürünü değildir!
          +1
          • xXxMcDuffxXx
            xXxMcDuffxXx 09 Ocak 2014 - 08:24zulalamış kaya dibine balıkları dalıp dalıp çıkarıyo tek elle balık tutmak mumkun değil her turlu kayar gider elden o balık balıkların ölü olduğu ayıkılmasın diye hiç sabit tutmuyo hep bi hareket ettirmiş ve uzağa atmış salarken. not bende 2 elimle balık tutabiliyorum ama deniz gözlüğüde lazım
            +1
            • ESS17
              ESS17 09 Ocak 2014 - 03:23göt madem tuttun balığı ver yanındakine ne savuruyon oraya buraya
              +1
              • sınektezi
                sınektezi 09 Ocak 2014 - 01:40ulan 10 lira vereyim suya gir desen girmez 10 liralık balık için girer böyleyiz biz
                • aahmet33
                  aahmet33 09 Ocak 2014 - 01:23hayal ürünü değilmiş. hassiktir ya!
                  • cigarayınvamı?
                    cigarayınvamı? 08 Ocak 2014 - 19:11çıplak atlama götüne balık kaçar
                    +5
                    • hector-07
                      hector-07 08 Ocak 2014 - 18:06Sana movie maker ı gösterenin, veya kendin öğrendiysen sana bilgisayar verenin amk
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...