The Walking Dead - Zombi Baskını - New York

1234burak 1234burak diyor ki;
Robert Kirkman'ın çizgi roman serisinin televizyon uyarlaması 'The Walking Dead'in yeni bölümü öncesi, New York'lulara bir sürpriz hazırlandı.
Kategori: Dizi
sitene ekle
Etiketler: the walking dead şaka ny
14 07 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • bokyedibaşıgeridöndü
    bokyedibaşıgeridöndü 07 Şubat 2014 - 16:22inanın böyle organizasyonları düzenlemeyi, teşvik etmeyi en çok isteyen insanlardan biriyim..ama yurttaşlar çok agresif amk aksiyon ayağına ağzımı burnumu da kırdırmak istemiyorum.
    +11
  • nostalgialy
    nostalgialy 07 Şubat 2014 - 18:22Bu olmamış ya. Niye olmadı ki acaba? Hiç kimse umduğumuz kadar tırsmadı. Üstelik bu şakalar yüzünden bir gün gerçek zombiler peydahlandığında herkesi yiyecek :)
    +7

Tüm Yorumlar

  • incir
    incir 08 Şubat 2014 - 19:59eller kolay çıksın diye ızgara deliklerini kare şeklinde kestirmişler haliyle doğallık falan kalmamış
    • punk3r
      punk3r 08 Şubat 2014 - 13:59olm nasıl bir tasarım değişikliği yaptınız, reklam bile donuyor.
      • Yujin
        Yujin 08 Şubat 2014 - 01:37Adamların korkmamasının sebebi,hep böyle tanıtımlar oluyor o diyarlarda amk. :(
        Bizde olacak ulan sırf böyle şeyler devam etsin diye çatır çatır altıma sıçar,çok korkmuş numarası yaparım.
        Amaaan ben yine bi doldum.
        • cmurderf
          cmurderf 07 Şubat 2014 - 23:42Başlarda mükemmel diziydi son sezon sanırım diziye türk bir senarist dahil ettiler yaprak dökümüne döndü canım dizi
          • emirtelakkieden
            emirtelakkieden 07 Şubat 2014 - 23:19ulan altta duracan biri geçince böğürecen. bunun için brifing vermişler amk
            • vayacondios
              vayacondios 07 Şubat 2014 - 22:53nası anlıyolar lan hemen şaka olduğunu,alla alla
              • ufuk26
                ufuk26 07 Şubat 2014 - 21:56yüz makyajı iyi fakat eller olmamış.
                • crrazyx
                  crrazyx 07 Şubat 2014 - 20:04Amk şuna bak sanki normal bi insan ağacın arkasından çıkıp böh demiş gibi tepki veriyolar. Zombi lan o zombi o. Biraz korkun amk. Bizde olsa 3 gün etkisinden çıkamayız. Gece tuvalete gidemeyiz amk.
                  • nostalgialy
                    nostalgialy 07 Şubat 2014 - 18:22Bu olmamış ya. Niye olmadı ki acaba? Hiç kimse umduğumuz kadar tırsmadı. Üstelik bu şakalar yüzünden bir gün gerçek zombiler peydahlandığında herkesi yiyecek :)
                    +7
                    • halıfleks
                      halıfleks 07 Şubat 2014 - 18:18batının ahlaksızlığını kaldıramayan site alkışlarlayaşıyorum.com bknz. makukulabey
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...