Burak Yılmaz'ın Sayılmayan Golüne GS Tv Spikerlerinin Tepkisi

kckfb kckfb diyor ki;
Dün Oynanan Şampiyonlar Ligi 2.Tur ilk maçı Galatasaray - Chelsea maçında Burak Yılmaz'ın attığı golün sayılmaması üzerine maçı GS TV'de canlı anlatan yorumcuların yorumlarını hep birlikte izleyeceğiz...

Video'yu Youtube'ye Yükleyen;FENERBAHÇE'ye Teşekkür Ederiz...
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Burak Yılmaz Galatasaray Chelsea Şampiyonlar Ligi GS TV
10 27 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tunovski
    tunovski 27 Şubat 2014 - 13:43@ataol a cevaben.. gol dakikaları pozisyon dakikaları falan filan..

    @Şi'ra ya cevaben ... maalesef hakan fidan degilim


    sevgili ALKIŞLARLAYAŞIYORUM üyeleri

    inanın ya da inanmayın tribünde olmayıp bir stüdyoda olunca zaman zaman kontrolü kaybedebiliyoruz.. Ancak bu durum aşırıya kaçmadan olduğunda güzel.Sarı kırmızıya gönül verin ya da vermeyin yapılandan hoşlanmamanızı yapıcı bir eleştiri olarak aldığımı da söylemeliyim


    eğer aşırıya kaçıp seyir zevkinizi bozduysak affola..


    Sevgiler saygılar
    Tuna Bayık
    +22
  • ataol
    ataol 27 Şubat 2014 - 10:2900:51 Abi kurban olayım o kağıda ne yazdın söyle, yıllardır ne yazıyonuz o kağıtlara çok merak ediyorum amk.
    +17

Tüm Yorumlar

  • ay3635510184
    ay3635510184 05 Ağustos 2017 - 10:39Lys de boğaziçi bekleyip gelmeyince ben
    • XXerayXX6
      XXerayXX6 03 Mart 2014 - 18:01soldaki adama bi kurşun döküp, zemzem auyuyla yıkamak lazım.
      • esssrarengiz
        esssrarengiz 01 Mart 2014 - 13:45Soldaki adam yaklasık 15 saniye takılı kaldı sonra reset yedi
        +3
        • oscargok
          oscargok 28 Şubat 2014 - 19:47Çocukluk arkadaşım sevgili Tuna. Yıllarca aynı mahallede birlikte top koşturduğum keyifli insan. Pozisyonlara verdiğin tepki çocukluğumuzda neyse şimdi de öyle.. hiç değişmemişsin be abi :))
          +1
          • xXxMcDuffxXx
            xXxMcDuffxXx 28 Şubat 2014 - 09:30ya chealsea ye kırmızı kart vermeli yada golü vermeliydi.
            • rabbac
              rabbac 28 Şubat 2014 - 08:3600:17 -00:34 soldaki adam öteki tarafa gitti geldi
              • FulliDeaL
                FulliDeaL 28 Şubat 2014 - 04:10ulan bir maç için böğürene kadar bu memleket için böğürseydiniz şuan yolsuzlukcu ve saz arkadaşları olmazdı bu ülkenin BAŞINDA
                • bayatsistem
                  bayatsistem 28 Şubat 2014 - 02:28Videonun sahibi burada diye yorumlara bi çeki düzen vermeler falan.
                  Seviyorum lan sizi keranacılar :)
                  +1
                  • charnage
                    charnage 28 Şubat 2014 - 00:43o değil de adam siteye üyeymiş ya la
                    +11
                    • UphaM
                      UphaM 27 Şubat 2014 - 21:45maç yeniden oynansın lütfen :D fenerbahçeliyim yeniden oynansın bu maç bence
                      -2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...