Burnu Kesik BMC Gibi Bozkurt Selamı Yapıyorlar - D. Bahçeli

bendeyazicam bendeyazicam diyor ki;
Can alan nokta ise konuşmasının sonunda Allah sizden razı olsun derken eli ile yaptığı hareket

Eliyle 'bozkurt' işareti yapan Bahçeli, ''Aranıza masum masum gelip, hele hele şimdi şu kurdu yapmayan kaldı mı? Bize göre kurt şudur. Ama bunlar yaparken şöyle yapıyor, burnu kesik BMC gibi. Bu 'kurt'u bu şekliyle yapanlar kimler? Amerika'da heavy metalciler yapıyor. Bush'un kızı da bunu yapıyor'' dedi.(açıklama alıntıdır)
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: devlet bahceli kurt Bush heavy metal burnu kesik bmc heavy metalci bozkurt bozkurt selamı bozkurt işareti
108 26 Mart 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • osmandandik
    osmandandik 26 Mart 2014 - 16:24heavy metalide biliyo metal demiyo :D
    +48
  • bilki_
    bilki_ 26 Mart 2014 - 16:02Aslında sempatik adam lan. MHP eskiden korkuturdu şimdi güldürüyor.
    +40

Tüm Yorumlar

  • attaloso7
    attaloso7 28 Mart 2014 - 00:59Şu bitik halde bile insanları tebessüm ettirebiliyor, varol Bahçeli.
    +4
    • midlake
      midlake 28 Mart 2014 - 00:42bush'un kızı da yapıyor ne ya aasdfhasdf
      • iceman1903
        iceman1903 28 Mart 2014 - 00:10vayy abim saygılar heavy metal dedi
        • fıcıbira
          fıcıbira 27 Mart 2014 - 20:09...bir anda konuşmayı kesip,seek and destroy'a başlayacak diye tırstım amk...
          +4
          • altıpasıniçinden
            altıpasıniçinden 27 Mart 2014 - 16:39mhp'nin potansiyelini baltalamasan da keşke hep mahalle kahvesindeki sempatik dayı olarak hatırlasak seni.
            -3
            • terbiyator
              terbiyator 27 Mart 2014 - 14:13en kolayı saadetin ki arkadaş. Tek parmakla işi hallediyorlar
              +4
              • Krofesyonel
                Krofesyonel 27 Mart 2014 - 11:48açıklamayı trolleme sandım da gerçekmiş lan. süper. her zaman içinde bi hevi metalci olduğunu biliyodum başkanın.
                +1
                • DamramKomran
                  DamramKomran 27 Mart 2014 - 09:31kültürse kültür, sempatiklikse sempatiklik, niye oy vermiyonuz olum şu adama
                  +17
                  • Sosyales
                    Sosyales 27 Mart 2014 - 05:50how you metal ?
                    -2
                    • jeyhunbey
                      jeyhunbey 27 Mart 2014 - 04:02hep diyorum yine diyecem o iktidarı sallamak yerine boş işlerle uğraşıyor açın kadirli mitingini izleyin komple gündemden tek kelam etmiyor. hee hee çok sevimli.
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...