Türk İşi Korku Filmi - Vol 8 (Final)

oguzhng oguzhng diyor ki;
Türkiye'de korkutan korku filmi çekilememiştir. Aslında sebebi bellidir, korku filmleri klasik sahnelerden oluşur ve biz bunlara güleriz. Türk işi korku filmi serisinin son videosu.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: türk işi korku filmi tahsin hasoğlu vol 8 final 1111 eye liner 500T ceset pide
67 06 Nisan 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mt..
    mt.. 06 Nisan 2014 - 11:55final çok iyi olmuş da benim aklım hala vol5'deki iffet şakasında kaldı. o neydi öyle ya..
    +11
  • gelbanlagel
    gelbanlagel 06 Nisan 2014 - 08:34oda spreyini iyi akil etmis... seviyorum bu keli :)
    +10

Tüm Yorumlar

  • Taso 3
    Taso 3 07 Nisan 2014 - 00:06Çaki ile Nuri Bilge Ceylan göndermesi mükemmeldi. Umarım bu adamı televizyon keşfetmez. :)
    +1
    • ---burucelle---
      ---burucelle--- 06 Nisan 2014 - 16:46Sonundaki tepeden cekilmis istasyonlu Nuri Bilge Sahnesiyle harika da bir gonderme yapmis. Bravo yahu. Cok guzel olmus yine.
      +8
      • esespaspas
        esespaspas 06 Nisan 2014 - 15:1107:40 oy hırsızını(sol alt köşe) buldum. kayseri de kim kazanmıştı?
        +6
        • esespaspas
          esespaspas 06 Nisan 2014 - 14:54son yılların komedi filmlerini kırpıp 8 dk lık video hazırlayın bundan daha komikse izlemicem bu keli.
          +4
          • casaerotica
            casaerotica 06 Nisan 2014 - 14:40sebastiyan ne amk ?
            -4
            • Subutei
              Subutei 06 Nisan 2014 - 14:37Adminler 50 megabit internet var bi bok izleyemiyorum sitede.Tabletten giriyorum surekli mobil kisminda sitenin yukleyenin aciklamasi gozukmuyor.Insan ekmek kazandigi yerle biraz ilgilenir lan ne bu rahatliginiz amk
              +6
              • mt..
                mt.. 06 Nisan 2014 - 11:55final çok iyi olmuş da benim aklım hala vol5'deki iffet şakasında kaldı. o neydi öyle ya..
                +11
                • luve
                  luve 06 Nisan 2014 - 11:37guldum lan
                  +5
                  • ciplakadin
                    ciplakadin 06 Nisan 2014 - 11:25abi kusura bakma tebessüm bile etmedim. aşırı yapmacık oyunculuk, klişe ögelerin tespit ediliş kullanılışı ve türk olsa ne olurdu cevabının önüne geçiyor. gülme'yi engelliyor.

                    çek yine çek ama koyma internete boşver.
                    -10
                    • hmms hımms
                      hmms hımms 06 Nisan 2014 - 11:22olm çakiye çok güldüm lan
                      +9
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...