Bufalo Tarafından Parçalanan Aslana Yardım Eli (+18)

Bu içerik erotik, argo vb. rahatsız olabileceğin unsurlar barındırıyor olabilir.
Yine de devam etmek istiyor musun?

gardiroposman gardiroposman diyor ki;
Bufalo tarafından parçalanan aslan bayıltılıp dikiş atıldıktan sonra antibiyotik aşı yapılıp doğaya salınmış. Sanıyorum yavruları olduğu için böyle birşey yaptılar. Yoksa doğaya müdahale etmemeleri gerektiği kanısındayım.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: bufalo aslan yardım yaralı aslan parçalanan aslan
61 17 Nisan 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • derinsiyah
    derinsiyah 17 Nisan 2014 - 14:28Aynı şey benim başıma gelse ssk 6 ay sonraya gün verir
    +50
  • geridönüşümkukusu
    geridönüşümkukusu 17 Nisan 2014 - 12:42Aslanımız muayyerdir. Değişen yok, bel altı keyfe keder boyalı. Hasar kaydı kesinlikle yoktur ufak bi sıyrık olduğu için kaskoyu deldirmedik. Kilometrede 3 ceylan yiyor. Hatta kokluyor. 2016'ya kadar muayenesi var. Alana şimdiden hayırlı olsun.
    +36

Tüm Yorumlar

  • kafakoparan
    kafakoparan 04 Nisan 2019 - 22:18Ne öküz adamlarsınız. Yok karışmayın, yok ellemeyin, yok bufaloya saldırırken kurtarıyor musunuz vs. vs. Adamlar aslana saldırırken mi kurtarmışlar beyinsiz dangozlar. Sen yolda yaralı kedi köpek görünce bırak gebersin mi diyorsun vicdansız hayvan. Olay bitmiş, ölmesin diye bir canlıyı yaşatmaya çalışıyor ne güzel. Karıncaya da aynısını yaparsın, aslana da. İlla o yırtıcı diye tü kaka mı oldu. Neyse daha da uzatmaya gerek yok. İyice kıllattım zaten.
    • komischabi
      komischabi 22 Kasım 2014 - 19:42Selam ben bilgi verecek adam. Kurtarılma sebebi şudur: http://protectingafricanlions.org/statistics/
      +2
      • rapid37
        rapid37 21 Ağustos 2014 - 17:05Hay amk şu videonun altında bile komik yorum var.
        • hydrafan1
          hydrafan1 30 Haziran 2014 - 21:56Dişi aslan parçalanmış.Tehlikenin farkındamısınız
          • romper
            romper 30 Haziran 2014 - 21:48gebersin bırakın amk doğanın kanunu bu değil mi av hayvanlarını kurtarıyo musunuz amcık ağızlılar
            -2
            • utkukeskin
              utkukeskin 30 Haziran 2014 - 16:31Ulan insanda doğanın parçası değilmi zaten, şu insan doğaya müdahale etmesin geyiği çok saçma.
              • ay2955371681
                ay2955371681 30 Haziran 2014 - 14:29hem aslanmı parçalayacak amk..
                +1
                • Oumriel
                  Oumriel 19 Nisan 2014 - 03:32İnsanlık olarak zaten doğanın amk bir faydamız dokunsa havanlara bitkilere ne olur, doğaya karışmamak tatavası yapanlar ne kafasında anlamıyorum anlamakta istemiyorum, şuna işimize gelince amk ama korumaya kurtarmaya gelince üşeniyoruz doğaya müdahale etmek değil lafı arkasına saklanıyorsunuz madem o kadar doğacısın dokunma bak doğaya kirletme dünyayı çiçek gibi yaşayalım ama nerde..
                  • divergence
                    divergence 19 Nisan 2014 - 01:19aslan uyansaydı sizi tedavi edecek hekim yoktu
                    • ergnak2
                      ergnak2 18 Nisan 2014 - 15:51bufalolaya saldırılarken bufaloları kurtarıyo musunuz mkl
                      +11
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...