Göğüs Kıllarını Aldıran Erkekler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? - Sarı Mikrofon

duccio duccio diyor ki;
Sarı mikrofon bu kez sokaktakilere göğüs kıllarını aldıran erkekler hakkındaki görüşlerini sormuş özellikle bazı kızlar ve erkeklerden gelen cevaplar şaşırtıcı geldi doğrusu.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: erkek göğüs kılı aldırmak ağda kıllı insan göğüs kılı aldır
8 09 Mayıs 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • birgaripkeloglan
    birgaripkeloglan 09 Mayıs 2014 - 10:25Kılda keramet olsa götte bitmezdi.
    Kıl üzerinden erkeklik yapmak kadar zavallı birşey görmedim hayatımda. Genetik yapıdan dolayı çok kıllıyım ama gerçekten çok yani, o 'ben gıllıyım abei, ergeg dediğin gıllı olur' diyen arkadaş baygınlık geçirebilir 'ne erkekmiş amk' diyerek. Ailemle yaşarken annem isyan ederdi sürekli her yere kıllarınız dökülüyor, temizlemekten yoruldum diye. Evet, bildiğin evcil hayvan muamelesi görüyorduk lan.
    Kadınların yüzde 90'ı ikiyüzlülük yapıyor bu konuda, o viyak viyak sesleriyle ahkam kesen orospuların hiçbirine inanmayın. Her kıllı göğsü o t shirt'ü direkt açan dangalağınki gibi sanıyorlar ama plajlarda falan yaşlı dayıların kıllarıyla falan dalga geçtiklerini görebilirsiniz. Bir kadın gerçekten çok kıllı erkekle birlikteyse 2 ihtimal vardır, birincisi gerçekten çok hoşlandığı ya da sevdiği için katlanıyordur, ikincisi ise fetişi vardır. 'Kıl bu ulan fetişi olur mu' demeyin, üstüne başına sıçtıran, işeten insanlar var amk. Gerçi hayatında 3 erkek tanımış yurdum kezbanının bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olması da etkili bu fikir sıçması durumuna. Kıllı bir dayıyı görse adamın yüzüne karşı kahkaha atacak bu kevaşeler çıkıp 'ıy çok itici yığa' diyor. Sanane kaltak, sana ne amk? Tamam seni de sikmeyiveriz biz de yani.
    Ben denize, havuza falan girecekken saç kesme makinasıyla kısaltıyordum sürekli ama artık kalıcı önlemimi almaya başladım, lazer epilasyona gidiyorum. Benim durumumda olan arkadaşlara da şiddetle tavsiye ediyorum, ilk seanstan sonra kıyafetleriniz ilk defa gerçekten teninize deydiğinde 'vay amk, ben yıllarca kıyafet giymemişim meğer, katman yapmışım' diyeceksiniz, işte o dünyanın en güzel hissi olabilir. Ama durumunuz o t shirt'ü cart diye kaldıran ya da 'ergeg dediğin kıllı olur abei' diyen eleman gibiyse hiçbir yönteme bulaşmayın, yatın kalkın halinize şükredin.
    Kader kimseyi erkekliğini kıl, tüy üzerinden ispatlatacak hale getirmesin.
    +26
  • alikandejay
    alikandejay 09 Mayıs 2014 - 10:25Bu kıl olayını cok karıstırdılar, kurban oldugum Allah'tan gelebilir, lakin oyle degildir. Sen şo sekil alabilirsin o şo şekil.
    +14

Tüm Yorumlar

  • mzesku
    mzesku 15 Nisan 2015 - 13:29kıl pislikten başka bir şey değil, tekrar ve daha gür bir şekilde çıkacağını bilmesem vücudumdaki tüm kılları alırdım. amk nasıl bir genetik varsa artık bel üstünde çok az kıl var ama bel altındaki kılları alsam ufak bir yastığı doldurur, o derece. işin kötü yanı kestikçe sen misin beni kesen al amk deyip daha da gür çıkıyor.
    • stormydays
      stormydays 19 Ağustos 2014 - 02:21videonun bitişine koyduğunuz technotrans parçaya sokayım hiç olmuş mu ?
      • asilcormanbenim
        asilcormanbenim 03 Temmuz 2014 - 23:333:23 bilgi veremeyecem ney lan ? asdaklsdalskdam
        • lowkicker
          lowkicker 10 Mayıs 2014 - 22:11göğüs kıllarını alan almayan videoda emeği geçen herkesin amk
          • cryzy
            cryzy 10 Mayıs 2014 - 21:54Erkeğin kıllısı Aliden,kadının kıllısı ayıdan gelirmiş.
            +3
            • himbilforver
              himbilforver 10 Mayıs 2014 - 17:220:14 almak için çim biçme makinası lazım zaten
              +1
              • HayırlısıBeGülüm
                HayırlısıBeGülüm 10 Mayıs 2014 - 15:28Bilgi alalım sizden :D
                • komsununcocugu
                  komsununcocugu 10 Mayıs 2014 - 15:09Ulan ergen dişileri konuşturmuşsunuz.

                  02:17 yüz yılın tespitini yapmış ağabey
                  • Deadmau5
                    Deadmau5 10 Mayıs 2014 - 11:322:38 sen ne kral bir insansın ya :)
                    • SenNedemiyorsunAmege
                      SenNedemiyorsunAmege 10 Mayıs 2014 - 11:24MÜZÜĞÜ YAZIN LOOO
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...