Vivox - Telefon Şakası

8.204 izlenme - 27 Mayıs 2014
alesta6 alesta6 diyor ki;
Birbirinden ergen arkadaşlarımız yani Vivox bu seferde telefon şakası yapmışlar akıllarınca ve bu arkadaşalrın sanal alemde ciddi ciddi bi hayran kitlesi var diyecek pek birşey yok aslında...
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: vivox telefon şakası ergen
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mamasita
    mamasita 28 Mayıs 2014 - 16:39ne tatlı orosbu çocuğu
    +16
  • bthntmy
    bthntmy 27 Mayıs 2014 - 15:42yazık lan aileside bundan adam olcak diye sabahtan akşama kadar çalışıyo.
    +10

Tüm Yorumlar

  • darmstadt
    darmstadt 28 Ekim 2016 - 00:19Bu tam dört ayak ibne...arkada Perügü var...
    • eltelefonu
      eltelefonu 04 Mayıs 2016 - 01:11biri bunu dövsün lütfen
      • srtcyldrm
        srtcyldrm 03 Ocak 2016 - 03:02beyler 1.42de beni sik dediği yerde.teldeki sesden dolayı bi teyzemizle konuştuğunu düşünüyorum. senin kadar çocuğu olan bi kadına o kelimeyi kullanmaya utanmıyo musun lan it. millet anasıyla karısıyla nasıl konuşuyosun pezevenk. elim ayağım titriyo sinirden.
        • zobereq
          zobereq 16 Aralık 2014 - 23:04ananla tanıştıktan sonra hiç çekmedim götten doğmuş piç!
          • turkishlove
            turkishlove 11 Aralık 2014 - 14:43para kazanmak için milletle dalga geçip zamanalarını çalmak !

            Daha önceki salak şakalarınızın gerçek olduğunu bilsem çoktan savcılığa şikayet etmiştim sizi.
            Şu dakikadan sonra masraftan da kaçınmıyorum avukatımla da konuşuyorum bişeyler çıkar umarım !
            • Keithas
              Keithas 14 Haziran 2014 - 05:52Grahambell mezarinda ters dondu.
              • eypensilvanya
                eypensilvanya 14 Haziran 2014 - 05:23amınakodum ergeni
                +2
                • mamasita
                  mamasita 28 Mayıs 2014 - 16:39ne tatlı orosbu çocuğu
                  +16
                  • nostaljikçocuk
                    nostaljikçocuk 28 Mayıs 2014 - 15:20Efebifobi oluştu tüm millette ama gerçi zaten ergen dediğin adı üstünde ergen dingil
                    • freak
                      freak 28 Mayıs 2014 - 04:17Gençler benden size bir tavsiye, ya bu işi seviyeli bi şekilde yapın ya da çok fena bi şekilde dayak yemeye hazır olun. İsminize cisminize adresinize her bokunuza çok rahat bi şekilde ulaştım sadece 1 saatini ayıran en büyük internet cahili bile bunu yapabilir. Gerçekten bu genç yaşta hayatınızı zehir etmeyin. Bana yapsanız dava açar götünüzden kan alırdım. Tabii ki iznim olmadan yayınladığınız sesimi veya yüzümü deşifre ettiğiniz için.
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...