Bu içerik erotik, argo vb. rahatsız olabileceğin unsurlar barındırıyor olabilir.
Yine de devam etmek istiyor musun?

Sagopa Kajmer-Sktirin Gidin (+18 küfürlü)

7.815 izlenme - 10 Eylül 2008
kozmikmemo kozmikmemo diyor ki;
Yeraltı takılırken ki haliyle sagopa güzel hoş.Hedefi pop kültürü.Ona göre.bol küfürlü.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: erci-e hiphop karşıtı pop mp3 gidin sagopa kajmer küfür sktrin
33

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Jargahngoo
    Jargahngoo 18 Mart 2010 - 12:01herşeyin başı sağlık .
    +8
  • KimBuTurk
    KimBuTurk 17 Mart 2009 - 22:59beyaz show da dedin zaten küfürün kralı bendeydi diye :D sonra kendine gelmiş
    +8

Tüm Yorumlar

  • saqocu
    saqocu 27 Ağustos 2012 - 17:47vaLLA ne bok oluyonz mk sagoya laf söylüyosuz allahn pezoları siktrin gidin
    • saqocu
      saqocu 27 Ağustos 2012 - 17:46Size ne oluyo ? herkez küfür ediyo norm ender edince "bu adam süper" sagopa söyleyince kro şerefsz oluyo ? insan mısınız cidden merak ediyorum
      • kobeilhan
        kobeilhan 22 Eylül 2010 - 03:08yürü be sago.. yavşak popçuların azına sıçmış tabiri yerinde..
        98'den beri yaptığı bütün parçalarını dinlerim, severim.. Bu parçanın yeri ap ayrıdır !! Şimdi dine imana bulaşsada, o herzaman : Pesimist Kötü Adam ..
        Respect oldschool..
        • gokbaray
          gokbaray 25 Nisan 2010 - 12:27işte sagopanın gerçek yüzü.
          -28
          • Jargahngoo
            Jargahngoo 18 Mart 2010 - 12:01herşeyin başı sağlık .
            +8
            • cenkkkkkk
              cenkkkkkk 04 Ocak 2010 - 18:19eskidendi falan hikaye sen zamanında bunları yap.sonra kendisine küfür gelince sütten çıkmış ak kaşığı oyna mahkemeye ver...dönek
              -2
              • Le Petit Prince
                Le Petit Prince 27 Haziran 2009 - 21:01Flashdance mısın nesin Sago bunları yaptığında sen altına bez bağlıyordun bunlar öz ve öz hakikidir. Eşdeğer düzeyde küfürlü sanal alem piçleri var bir de Ceza ile feat yaptığı.

                Zamanının pop şarkılarını da bir ölçüde özet geçmiş Sago :)
                +2
                • crystalis
                  crystalis 23 Nisan 2009 - 22:35pesimist vardı bide
                  • KimBuTurk
                    KimBuTurk 17 Mart 2009 - 22:59beyaz show da dedin zaten küfürün kralı bendeydi diye :D sonra kendine gelmiş
                    +8
                    • kajmeran_026
                      kajmeran_026 02 Ocak 2009 - 14:38bu şarkı sagopa kajmerin arkadaslar 98 yılına ait. kajmerin bi kaç kişiyle rapi Türkiyeye yeni yeni tanıtmaya başladığı zamanlar. sagopa bu şarkıları yaptığını hiç pişman değil bunu bi kaç röportajda dile getirdi.Sagopa kajmer zaman içinde kendini geliştirdi yeniledi bu şarkıları yaptığında zaten daha 19 yaşındaydı çok gençti. kajmeri anlamak beyin gerektirir bilgi gerektirir şu an onun geldiği yere yaklaşan bir şarkıcı sanatçı raper nedersende yok. sizlere tek tavsiyem şakı dinler gibi değil sadece anlatılanları anlamak için bir pesimistin göz yaşları albumunu ve kötü insanları tanıma senesi albumunu dinleyin sanki bi konuşma dinler gibi dinleyin anlamaya çalışın. o küfür eden arkadslarda ayrıca daha sonra album kapaklarını yesinler

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...