El Çabukluğunda Zirveyi Yaşamak - Amerika Yetenek Sizsiniz

vasıfsızeleman vasıfsızeleman diyor ki;
Eleman gerçekten çok seri. Aslında saliselik hata yapsa tüm gösteri bok olacak ama helal olsun, gayet başarılı
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: amerika yetenek sizsiniz el gösteri illüzyon el çabukluğu
179 16 Haziran 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • takmadişkabı
    takmadişkabı 16 Haziran 2014 - 20:45götü kontrol edin sikmiş olmasın
    +45
  • dartvader90
    dartvader90 16 Haziran 2014 - 15:54alın size yetenek.Bizim ülkedede 2 senedir köpek birinci oluyo.
    +37

Tüm Yorumlar

  • isos82
    isos82 07 Temmuz 2014 - 11:39adam ilizyonu yemiş sonra çıkartmış..
    • sercanaydintr
      sercanaydintr 18 Haziran 2014 - 00:41Sevdiğim gız banaaaa abi deyinceeeeeeeee..
      Bilmem anlatabildim mi...
      +1
      • hopehk
        hopehk 17 Haziran 2014 - 23:28Kesin ip var lan
        • wrath
          wrath 17 Haziran 2014 - 20:32Adam diyo ki kartların diyo yarısını diyo eline aldı çaktırmadan diyo öyle yaptı diyo.
          • şayze
            şayze 17 Haziran 2014 - 20:21amerika sadece bundan ibaret.. başka bir halt yok amerikada, kim ünlü kim de para var, kimde marjinal birşey var.. sor bir etrafında ne dönüyo , kültür babında ne biliyorlar.. anca 3'ün 1 i..
            -1
            • cococan
              cococan 17 Haziran 2014 - 10:33takma parmak numarasını söyleyen arkadaştan sonra dikkat ettim çok net belli baş parmağına takma parmağı takıp çıkardığı mesela 01:12 de sağ baş parmağı takma çok net. sonra onu avcunun içine alıyor ve tuzu döküyor. wooww bi aydınlanma oldu bende:)
              • saksa
                saksa 17 Haziran 2014 - 09:01buruna kalem sokmayı anladım da, amına koyim diğerlerini nasıl yaptı lan bu? slow motion, ya da kamera arkası bişi yok mu merak ettim
                • Sosyales
                  Sosyales 17 Haziran 2014 - 04:58Lan oğlum yaptığı her hareketin hilesini bildiğim için sizin kadar zevk alamıyorum lan :( Oysa çocukken çok severdim illizyonistleri, demek ki çok sevip çok araştırınca eskisi kadar sevemiyorsun artık.
                  -4
                  • _ata_
                    _ata_ 17 Haziran 2014 - 02:15ilk numara sol ele dikkat, desteyi koyarken alttan aldı kagıtların birazını avcunun içinde sakladı..

                    amannnn digeride aynı işte aq, ama ben türküm aq söylüyecem illa ip var diye. tabi ben durdura durdura izledim yakaladım :D o dakika adam beni havada siker karada boşaltırdı zerre anlamazdım :D hızlı piç :D
                    +4
                    • gonnaparty
                      gonnaparty 17 Haziran 2014 - 02:11"amerika yetenek sizsiniz" nedir amk ,asıl bizimkisi "turkish got talent" değil mi.acundan daha çok sahiplenmişsiniz formatı
                      +4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...