Arap İmamın Komik Anısı

12.832 izlenme - 17 Temmuz 2014
mrtstk mrtstk diyor ki;
efendim nette gezinirken buldumm ve cok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim.. hoca nın basından gecen komik bir anı..
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: arap komik anı imam taklit
133

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • dincerfeyzi
    dincerfeyzi 17 Temmuz 2014 - 09:48olm ben çok güldüm lan,adam tam fırlamaymış :))
    +45
  • kckyavuz
    kckyavuz 17 Temmuz 2014 - 09:52Maasallah adamin cok guzel sesi var. Bu ses buraya yorum atan ibnelerden birinde olsaydi simdiye yetenek yarismalarinda kiclarini yirtiyolardi..
    +41

Tüm Yorumlar

  • oanniyah
    oanniyah 04 Aralık 2019 - 23:22en ufak bir gülme hissi yaşamadım. komik falan değil.
    • şişmanrambo
      şişmanrambo 13 Aralık 2015 - 14:12Gülmeden gülmeden öldük,
      -12
      • yardies
        yardies 21 Ağustos 2014 - 14:48Ses tonuna göre hmmmm demiş adam.Güzel bir hikaye
        +1
        • asil276
          asil276 18 Temmuz 2014 - 04:22bi bana mı komik gelmedi
          -13
          • beckham111445
            beckham111445 18 Temmuz 2014 - 03:01Kıraat 10 numara
            +17
            • iceman1903
              iceman1903 18 Temmuz 2014 - 00:58ilk defa cübbeli ahmet dışında gülüp kahkaha atan hacı hoca tayfası gördüm
              +8
              • elin herifi
                elin herifi 17 Temmuz 2014 - 22:48komikti :)
                +6
                • leonidas13
                  leonidas13 17 Temmuz 2014 - 20:53güzeldi :)
                  +8
                  • sekseksekerek
                    sekseksekerek 17 Temmuz 2014 - 20:36buna da güldüm aq :d
                    +4
                    • garipgurebayimben
                      garipgurebayimben 17 Temmuz 2014 - 18:25peygamber de espri-şaka yapardı. ulan ateistler biliyor her şeyin doğrusunu işin içinde olan müslümanlar bilmiyor. bak bak. tabi size göre sürekli kafa kesme, pasaklı pasaklı oturup millete kaş çatma, kafa sallama...
                      +16
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...