Boykot İçin Kolaları Yola Döken Dayı

inferyor inferyor diyor ki;
Gün geçmiyor ki milletimizden saçmalık ve cahillik manzaraları görmeyelim. ama yapacak bişey yok. Bu adam boykot ettiğini sanıyor da bütün sokağın ve araçların lastiklerinin içine sıçıyor.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: kola döken dayı boykot israil filistin gazoz suriye israil para
10 22 Temmuz 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ZIPKIN
    ZIPKIN 22 Temmuz 2014 - 14:29Şu konuya açıklık getirelim: bir ürünü yada markayı boykot edecekseniz o malın ülkeye girişini yasaklamanız lazım. Zaten ülkeye girmiş malın parası ödenmiştir. O saatten sonra ister iç ister götüne sok. Bi bok yapacaksınız bari doğru düzgün yapın. Ayrıca dayı asfaltın anasını siktin. Aldığın nefes zarar...
    +32
  • contra force
    contra force 22 Temmuz 2014 - 14:28İsrail'den jet yanıt:"HAYIIIIIRRRRR!,YAPMAAAAAAA,AHHHH EKONOMİMİZZZZ,AHHHHHH!"
    +26

Tüm Yorumlar

  • red jeanne
    red jeanne 20 Ağustos 2014 - 17:59olum o içecekler dükkanda kalsa bir aya satılamazdı
    +1
    • knapnat
      knapnat 26 Temmuz 2014 - 16:16cehalet diz boyu değil gırtlak boyu. bi tanesi coca cola israil malı deyip kaldırıma döküyor. öbür bilinçli arkadaş da diyorki coca colayı ülkeye sokmuyacan aga asıl boykot budur diyor ve en popüler yorum oluyor. bakın hamamböcekleri şu dökülen kolalar türkiyede üretiliyor zaten. coca colanın türkiyede 9 fabrikası var. bu nasıl bi cehalettirki şunlar ülkeye sokulmamalı diyor ve en çok beğenen yorum oluyor. cehaletinizde boğulun da kurtulalım hamam böcekleri sizi
      +1
      • TekyolPuyol
        TekyolPuyol 25 Temmuz 2014 - 05:18en azından fantanın da onların olduğunu biliyor
        +1
        • Husoft
          Husoft 24 Temmuz 2014 - 18:49senin o olmayan beynini sikim dayı sen kola israfı yapıyon babanda zamanında döl israfı yapmış
          • yeminederim
            yeminederim 24 Temmuz 2014 - 08:33Dayı çoluğunun çocuğunun rızkını sen ne diye offf konuşamıcam
            • ezotto
              ezotto 23 Temmuz 2014 - 20:04adamın idrak yolları tıkanmış
              • ezotto
                ezotto 23 Temmuz 2014 - 20:03ulan mal ya yolu kirletti bosu bosuna
                • defakto01
                  defakto01 23 Temmuz 2014 - 17:54Dayının yaptığı doğru yanlış tartışılır da coca cola bi sürü dangalak tutmuş heralde kendi markasını savunması için.
                  -1
                  • aylak.c
                    aylak.c 23 Temmuz 2014 - 17:29Adam 10 kolayla İsrail ekonomisini batırdı bu daha başlangıç.
                    +4
                    • vantutriforo
                      vantutriforo 23 Temmuz 2014 - 16:38bi tane fakire ekmek ver desen bakkaldan kovar piç kendi zararına olan kolayı asfalta döküyor böyle mantıksız bi ülkedeyiz işte
                      +5
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...