Ben Seni Sevmiştim - Serseri

milito41 milito41 diyor ki;
Nostaljiye olan özlem mi bilmiyorum ama güzel bir diziydi,çok ta güzel bir sahne hemen hemen herkes acı bir ayrılık yaşamıştır çok sevmişsinizdir mesela ansızın sizi ortada göt gibi bırakıp gitmiştir o çok sevdiğiniz kişi burdada başrollerini okan yalabık ve gamze özçeliğin başrollerinde oynadığı serseri dizisinden bir ayrılık sahnesi izleyelim bakalım...
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: serseri dizi okan yalabık gamze özçelik ayrılık sahnesi
19 03 Ağustos 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • choky
    choky 03 Ağustos 2014 - 05:45o zamanlar dükkanın karşısındaki ofiste çalışan sibel diye bi kız vardı, kıza aşıktım, her gün görüyordum ama bi türlü gidip de kıza derdimi anlatamıyordum, kız inanılmaz güzel, esmer, uzun boylu, melez böyle, Allahın underground güzellik verdiği kızlardan resmen. neyse bi'gün kendi kendime yeter artık sikerim ne olacaksa olsun dedim, iş çıkışı kızın peşine takıldım, o yürüyo, ben arkasından gidiyorum, 4-5 dakika minibüs durağına kadar yürüdük, o önde ben arkada, artık dedim harekete geçmem lazım yoksa kız gidecek, bendeki bu özgüven de siksen bi daha gelmeyecek. adımları hızlandırdım, yetiştim, sibel dedim, döndü baktı şöyle bi, buyrun dedi, ulan o nasıl bi bakıştı ya resmen kafamın içinde şampiyonlar ligi müziği çalmaya başladı, aklıma geldikçe fena oluyorum halen, biraz konuşabilir miyiz dedim, hayır dedi, ben bi 5 saniye hata verdim, ulan bi insan 1 dakika içinde bi bakışla mutlu olup, aynı süre zarfında nasıl mutsuz edilir ya, bi şans ver amk kızı, bi dinle, belki sen de hoşlanacaksın, yok bilader, hayır kelimesinin o gün ne işe yaradığını çok net anladım, kız yürümeye devam etti, ben de olduğum yerde hayır'la beraber mal gibi kaldım. amk insanlar ne hayırlı kızlar yetiştiriyor ya. bak sonunu şakayla bitirdim. niye anlattıysam amk.
    +29
  • lordnz
    lordnz 03 Ağustos 2014 - 03:54okan yalabık'ın suratında sürekli yara bandı olduğu yıllar
    +14

Tüm Yorumlar

  • hasantefer
    hasantefer 09 Ağustos 2014 - 19:12bu dizinin nasıl tuttuğunu iki kelimeyle söyleyeyim ben o amele yönetmene. "okan yalabık". ben sırf o haylaz elemanın oyunculuk performansına çocukluğumdan beri hayranlık duyduğum için izledim. mimikler,artistlikler,doğal bir sokak serserisi,serseri ve aşık.. şimdiki sıçık saçlı apaçi ezikleri gibi değildi onun karakteri oynayışı.. okan reyize saygılarımla.
    • cunsuz
      cunsuz 04 Ağustos 2014 - 02:17serserinin bedduası tuttu yalnız :/
      +1
      • esprituel
        esprituel 03 Ağustos 2014 - 21:40derdimizi desmeyin gencler. kaba tabirle zaten asktan yarra yemis bir toplumuz.
        • enderdogan
          enderdogan 03 Ağustos 2014 - 18:29olm bak böyle hikayeler anlatıp durmayın lise yıllarım geliyor aklıma. şimdi bi döküleceğim 12 sayfa malzeme çıkacak.
          +3
          • Matiase
            Matiase 03 Ağustos 2014 - 14:34serseri abi iyiki videosunu görmedin sen
            • mümin messi
              mümin messi 03 Ağustos 2014 - 13:58gamze özçeliğin kaderi mi lan bu?
              +4
              • jeremiekhan
                jeremiekhan 03 Ağustos 2014 - 12:04absürd saçma sapan bir diziydi.yıllar sonra erkan petekkaya bu diziyle ilgili soru gelince şöyle bir anısını anlatmıştı."bu dizinin bu kadar ilgi göreceğini tahmin etmemiz mümkün değildi zaten yönetmenimiz şöyle bir şey demişti hiç unutmam.bir uçak ın nasıl havalandığını bir de bizim dizinin nasıl böyle tuttuğunu asla anlamayacağım"
                -1
                • iamnotdumb
                  iamnotdumb 03 Ağustos 2014 - 11:5810 yıl önce nostalji sayılıyo mu lan? Ayrıca bence sik gibi diziydi
                  -8
                  • abadayı
                    abadayı 03 Ağustos 2014 - 11:28bu dizide medival total war müzikleri çalardı
                    • 'antonio
                      'antonio 03 Ağustos 2014 - 11:15agresifem kompleksliyem haa. ulan Bilo aklıma geldikçe gülüyorum repliklerine. Erkan Petekkaya iyi oyuncudur iyi.
                      +3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...