Orhan Gencebay - Ya Evde Yoksan (1989)

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Orhan Gencebay'ın 1989'da yaptığı albüme ismini veren şarkıdır.. Temposu ve sözleri afrodizyak etkisi yapmaktadır.. rivayet odur ki; bu şarkıyla "lambaya püf de"(tercihen kurban cover) isimli şarkıyı üst üste dinleyen bünye, 72 saat iflah olmazmış..Haydi sallayın omuzları, rivayeti de ben çıkardım zaten inanmayan sesi biraz daha açsın... uu beybi

Formülün işlemesi için bunun üzerine dinlemeniz gereken "Lambaya Püf De" için: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/5083/baris-manco---lambaya-puf-de

Kurban grubu bu parçaya yeniden can vererek, sert rock tarzında, mükemmel bir şekilde yenileyip bizlere sunmuştur..o daha bir güncel afrodizyak tabii.. evet.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: orhan gencebay ya evde yoksan 1989
22 09 Aralık 2009
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • bacanak
    bacanak 10 Aralık 2009 - 12:16Lokomotife takılıp giden bir vagon değil de kendine ait rotası olan bir tren gibidir Orhan baba. Ne yapsa takdir ettirir, sevdirir kendini. Adam, zamanında Sibel Can'la bile güzel bir albüm yapmak gibi kırılması güç,en azından benim açımda çok önyargılı olabileceğim bir şahsiyeti bana dinlettirdi. Hertürlü hastasıyız,yaşıyoruz. [ispiyonla]
    +10
  • uzunmaltepe
    uzunmaltepe 11 Aralık 2009 - 21:52Baba... Büyüksün... [ispiyonla]
    +7

Tüm Yorumlar

  • efsanedede
    efsanedede 18 Ekim 2010 - 16:12geçenlerde bir televizyon programına katıldı orhan gencebay alçakgönüllülük denilen şeyi insanüstü bir üslupla gösterdi türk insanına saygı duyuyorum alkışlıyorum. [ispiyonla]
  • mrjagger
    mrjagger 28 Mayıs 2010 - 00:10iki şarkıyı üstüste dinledim gözüm döndü lan :S [ispiyonla]
    +1
  • nocture
    nocture 12 Şubat 2010 - 19:54orhan babaaağğğğğ ,saygılar ,sevgiler, hörmetler evdeyim abi her daim evdeyim sen geliceksen ,cayımız corbamız war hersey war abi sen gel [ispiyonla]
    +5
  • millkyway
    millkyway 12 Şubat 2010 - 19:50ülkemde progressive müziğe örnek verebileceğim eserleri sadece orhan gencebay yapıyor. biliyorum arabesktir de, halk müziğidir de ama sadece bunlar değil.aslında her şeyi barındırıyor eserleri içinde. tatlı sert müzik budur. budur. [ispiyonla]
    +3
  • diken
    diken 23 Aralık 2009 - 22:58boşuna baba demedik.ağzına sağlık [ispiyonla]
    +2
  • uzunuzuv
    uzunuzuv 12 Aralık 2009 - 03:25 Haluk Baba'da hakkını vermişti. [ispiyonla]
    -3
  • uzunmaltepe
    uzunmaltepe 11 Aralık 2009 - 21:52Baba... Büyüksün... [ispiyonla]
    +7
  • matazizman
    matazizman 11 Aralık 2009 - 20:09organisex sen neyin peşindesinde yazdıgımdan bu tespite varabildin a benim sikmund froydum.sanırsam sen beyanlış anladında içerikle veya siteyle bi problemim var sandın o yüzden de site konseptini özetleyerek başlamışsın yersiz sataşmana.neyse ki benim internet üzerinde ediyi büdüyü gösteremiceğim insanlarla kavga etmek gibi bi huyum yok.ayrıca alengirli cümle kurunca felozof kurtlar vadisinde bile olunmuyo.saygılarımla [ispiyonla]
    +2
  • Babaninoglukemal
    Babaninoglukemal 10 Aralık 2009 - 18:03@Opiate Saçma sapan ergen kelime oyunlarıyla paylaşımları baltalamaktan vazgeç.Hem diyelim ki gay böyle güzel müzik yapan bi insana ister gay ister top olsun ne olursa olsun ben saygı duyarım arkadaş. [ispiyonla]
    +3
  • lesleymateas
    lesleymateas 10 Aralık 2009 - 16:30he yo O klibi buldum!: http://www.youtube.com/watch?v=OoCwzyuq-VY [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...