Eskişehir Anadolu Üniversitesi Tanıtım Filmi

xanthin xanthin diyor ki;
Anadolu Üniversitesi Medya Merkezi ve TV Yapım Merkezi tarafından hazırlanan yeni tanıtım filmi (2014)
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: Anadolu Üniversitesi Tanıtım Filmi 2014
26 01 Ekim 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ilkel
    ilkel 01 Ekim 2014 - 12:57memnun oldum canlarım ben de marangozum.
    +19
  • kalimeras
    kalimeras 01 Ekim 2014 - 13:13gördüğüm en iyi türk universite reklami.
    +18

Tüm Yorumlar

  • aslan61
    aslan61 03 Ekim 2014 - 01:49@özkansırık hacı sayısız programlama dili biliyorum tabirini sende duydum
    • aslan61
      aslan61 03 Ekim 2014 - 01:45ben oyum ben buyum bir de mezun olduktan sonrakiler konuşsaydı daha gerçekçi olurmuş boktan bi üniversitede okudum iyi olarak nitelendirdiğim bir yazılım şirketinde çalışıyorum iyi üniversitelerde iyi bölümlerden mezun arkadaşlarım var evde oturuyorlar hangi üniversiteden mezun olduğun kimsenin skinde değil adam bilgiye bakıyor anadolu üni. bu arada ben heykeltraşım nedir amk.
      • ssomatic
        ssomatic 03 Ekim 2014 - 00:32Paraysa para, şehirse şehir, kampüsse kampüs. Türkiyedeki en iyi üniversitelerden biri kesinlikle.
        -3
        • özkansırık
          özkansırık 02 Ekim 2014 - 22:33iki tane (4 yıllık) üniversite mezunuyum,3 yabancı dil sayısız programlama dili biliyorum,excavator(kepçe) kullanma ehliyetine sahibim işsizim sigortam yok
          +1
          • murathep
            murathep 02 Ekim 2014 - 17:08yalan beyler izleyip kanmayın
            +2
            • sinanqqq
              sinanqqq 02 Ekim 2014 - 11:45osmangazideyim :(
              • deyw
                deyw 02 Ekim 2014 - 09:52ben de pilotum amj
                • selcukiyye
                  selcukiyye 02 Ekim 2014 - 07:02ulan açık öğretim dalgasına dünyanın parasını götürdünüz.
                  +1
                  • morello7
                    morello7 02 Ekim 2014 - 03:22yıllardır aöf'de okuyorum böyle bi kampüsüm hiç olmadı, soran olursa anadolu üni. diyorum havam oluyor..
                    -3
                    • _ata_
                      _ata_ 02 Ekim 2014 - 01:22ayrıca 02:50 de niye turizmciyi loş odada seks işçisi gibi tanıtıyonuz lan :D meslegimi ezdirmem :D komik olmuş :D
                      +8
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...