Dünyanın En Uzun Boylu Adamı ile En Kısa Boylu Adamı Buluştu

4.096 izlenme - 22 Kasım 2014
tnkdsvd tnkdsvd diyor ki;
Sultan Köse ve Chandra Dandi Londra'da buluştular. Ortaya bu görüntüler çıktı.
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: Sultan Köse Chandra telegraph uzun kısa adam
14
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Araq
    Araq 22 Kasım 2014 - 18:29temiz kalpli bir adam iyi olmuş arada bir hatırlanıp değer verilmesi güzel birşey. her ne kadar biz yapmamış olsakta
    +30
  • alucrali
    alucrali 22 Kasım 2014 - 18:31gururumuz sultan yürü be
    +19

Tüm Yorumlar

  • kamdavulu
    kamdavulu 24 Kasım 2014 - 12:08Genetik bozukluklar ne zamandan beri övünülecek , gurur duyulacak şeyler haline geldi bu memlekette?
    -2
    • alkışt
      alkışt 24 Kasım 2014 - 00:51adam sadece uzun boylu diye ülke gururu oluyor. dünya hakkatten garip.
      +1
      • felinna
        felinna 23 Kasım 2014 - 16:46ya arkadaşlar bir şey soracağım, bi ara çıkarırlardı programları sultan'ı. Gözleri böyle değildi sanki bi pörtlemiş mi nolmuş yoksa bana mı öyle geldi? Aynı zamanda kemikleri falan da sanki bi eğrileşmiş ben yürüyüşünü falan daha düzgün diye hatırlıyorum yanlış mıyım acaba
        • Cyx0n!
          Cyx0n! 23 Kasım 2014 - 15:35iyi insanlar lan ikisi de, güzel bir haber olmuş gerçekten.
          • biskremayran
            biskremayran 23 Kasım 2014 - 13:18abartmıyorum tam 2 hafta önce ana haber bülteninde izlemiştim bu haberi. cidden yuh amk.
            • karaktersiztospa
              karaktersiztospa 23 Kasım 2014 - 11:19dünya çok garip olum, küçük dayının boyunu kadar sultanın malafatı var
              +1
              • choky
                choky 23 Kasım 2014 - 02:04olm dayı koltukta oturuyor muydu ayaktay mıydı :(
                +1
                • italyangolcu
                  italyangolcu 23 Kasım 2014 - 00:33sultan ı galatasaray basket takımı 3 ay falan denedi zamanında zıplayamadğı için basketçi olamadı
                  +1
                  • alosman
                    alosman 23 Kasım 2014 - 00:11@youngsco gözünün yayını sikeyim senin.
                    21 cm mi diyor at kafası?
                    • youngsco
                      youngsco 22 Kasım 2014 - 23:34adam 21 cm yarrak kadar AQ ŞLKASDLKSLKD
                      -6
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...