3 Boyutun Dibine Vurmak

tahratmuslugu tahratmuslugu diyor ki;
İşgüzar sanatci bir abimiz veya ablamiz kullandigi birseylerle neler oldugunu ben kestiremedim 3 boyutun gercektende dibine vuruyor ve ortaya vaybeee dedirten bir eser çıkıyor.
Kategori: Sanat
sitene ekle
Etiketler: 3 boyut sanat 3d
59 07 Aralık 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hoenir
    hoenir 07 Aralık 2014 - 20:32lan anketlere doğru cevaplar verin. hep kadın şıkkını işaretliyorsunuz sonra ped reklamı izleyip duruyoruz. gerçi sitenin boka sardığını anladılar artık cangadan başka kimse reklam vermiyor.
    +18
  • charnich
    charnich 07 Aralık 2014 - 22:08dayıyı ne hale getirmişler aq
    +10

Tüm Yorumlar

  • Nasil
    Nasil 09 Aralık 2014 - 01:35Sanildigi kadar zor oldugunu dusunmuyorum. Bakis noktasindan projeksiyonla goruntu yansitilip, goruntuye uygun birseyler dizilip boyaninca oldu bitti. 4-5 denemeden sonra gayet iyi seyler cikabilir
    • xeniusian
      xeniusian 08 Aralık 2014 - 11:31Bazen forum sitelerinde birşeyler ararken (program teknik bilgi v.s) yazılmış programların patchlerin nasıl kullanıldığını atıyorum p2p nin nasıl kullanılacağını anlatan üyeler oluyor. Adamlar öyle bir anlatıyor ki sanki progrmaı kendi yazmış aleti kendi üretmiş adam o havalarda yani. Sonra bunların altında sayfalarca diğer üyelerin teşekürleri oluyor ama onlarda aynı kafada gavurun yaptığının kullanabildiği için sanki o üye icat etmiş gibi muaameleler. Bird ebi kısmı ırkımla gurur duyuyorum yazıyor diğer üyeye övgü için. Şimdi soruyorum Acaba şempanzelerle yapılan deneylerde şempanzelerin eline leoglar veriyorlar kare olanı kareye silindir olanı silindire denk getirebilene muz veriyorlar sonunda başarısını ödüllendirmek için. Aklıma hep bu geliyor kendimi engelleyemiyorum. Çok geri klamış durumdayız amk sonumuz elin işveçlisinin deney laboratuvarı olucak bu ırkıyla diniyle gurur duyanlar yüzünden ulan yine duy sen ama openmind ol amk kasabalısı diyesim geliyor meydanlara çıkıp. Adamın ürettiğini kullanabilmekse başarı şempanzeden ne farkımız var?
      • uffsnnebeslkk
        uffsnnebeslkk 08 Aralık 2014 - 04:52Cangadaşları sikeyim açık net.
        +2
        • acımam
          acımam 08 Aralık 2014 - 01:53bu perspektif bi calisma deil mi 3d deil bence
          +8
          • bonfile
            bonfile 08 Aralık 2014 - 01:10ad bloker indirin . Bide reklam mi izliyosunuz amk
            +6
            • spam
              spam 07 Aralık 2014 - 23:40yapılamaz lan bu! montaj bu. ya da fake.
              -2
              • azimborader
                azimborader 07 Aralık 2014 - 23:25vay amk
                • ketcapmayonez
                  ketcapmayonez 07 Aralık 2014 - 22:30kardes bu sanata 3 boyut denmez ki, baska bisey denir de su an aklima gelmedi aq
                  +10
                  • charnich
                    charnich 07 Aralık 2014 - 22:08dayıyı ne hale getirmişler aq
                    +10
                    • switch
                      switch 07 Aralık 2014 - 22:01hoenir kusura bakma kardes :)))
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...