EGO'da Sert Fren Yapan Şöfere Bağıran Yolcu

8.409 izlenme - 23 Ocak 2015
ysf1808 ysf1808 diyor ki;
EGO'da sert fren yapan şoföre bağıran yolcu, frene yanlış sıkıldığını iddia etti.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: fren sıkılır basılır durmak çığlık ego otobüs
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • jeremiekhan
    jeremiekhan 23 Ocak 2015 - 15:26bu videoyu kabul edip benim nostaljik paylaşımlarımı en dibe yollayıp bazılarını anasayfaya bile çıkarmayan adı nostalji sitesine selam olsun
    +16
  • yavurbey
    yavurbey 23 Ocak 2015 - 15:23ulan bu videoyu buraya yükleyeninde,kabul eden admininde amk.
    +10

Tüm Yorumlar

  • kurts
    kurts 24 Ocak 2015 - 23:08toplu ulaşım şoförlüğü sadece araç kullanma becerisi değildir. fren yapmayı ve hızlanmayı dikkat etmek lazım. yüksek ivme olmaz.
    • fatihizm
      fatihizm 24 Ocak 2015 - 16:08neyse. (ağır küfür içerir)
      • xreturns0
        xreturns0 24 Ocak 2015 - 12:40garanti pursaklar burası teyzelerden dayılardan tanırım her gün gidip geldiğim güzergahlardan
        -1
        • Ruhsuzruh
          Ruhsuzruh 24 Ocak 2015 - 09:14fren mi sikiyoz
          • eskimooo var
            eskimooo var 24 Ocak 2015 - 08:22ulan daha fren yapmadan video çekmeye başlamış. amacın ne amk malı, bir insan niye giden otobüsün içinin videosunu çeker?
            +3
            • uqur140
              uqur140 24 Ocak 2015 - 07:36açılın en önemli soruyu sorucam: bunu niye çekiyorsun amına koyim? yoksa amaç voyeur falan mıydı amk?
              • otambirbeyefendi
                otambirbeyefendi 24 Ocak 2015 - 03:53videoda konuşan kişi videoyu yükleyen kişi değilse hiçbişe bilmiyom la ben.

                (bknz : Şöfere)
                +1
                • pufidigandi
                  pufidigandi 24 Ocak 2015 - 03:48ulan bu vidyonun ne işi var lan bu sitede??
                  • azimborader
                    azimborader 24 Ocak 2015 - 02:47ne kadar saçma salakca.
                    • cinalper06
                      cinalper06 24 Ocak 2015 - 00:58egoda ki dehşet anları.
                      +1
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...