Ahmet Özmen'imin Sesi Dublajı (Crazy Dublaj in Niğde)

var olll var olll diyor ki;
Bi arkadaşımın etiketlendigi video izleyim dedim izlemez olaydım kulaklarıma inanamadım Ahmet Özmenimin sesi diyene kadar duruma ayılamadım sonuna kadarda izleyemedim çok tanma geldi birden hemen buraya yükleme istegi olmuştu sizinle paylaşayım dedim

Ahmet Özmen bilgidim kadarıyla Niğde'nin 3-4 yıl önce Akp il başkanıydı sonra bi ses kayıtları filan çıkmış istifa etmek zorunda kalmıştı. Bu yıl tekrar ortaya çıkıp videodan anladıgım kadarıyla Akp aday adayı olmuş....

İnceden eziyoruz efenim edit: adam sildi amk videoyu
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: Ahmet özmen akp aday adayı neşeli günler vekil tayyip verdim gitti neşeli günler
1 26 Mart 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ay3891585079
    ay3891585079 26 Mart 2015 - 01:37bunu alın burdan bunu
    +10
  • mümin messi
    mümin messi 26 Mart 2015 - 01:39adminler, çocukla çocuk oluyorsunuz mk
    +7

Tüm Yorumlar

  • insansirobot
    insansirobot 27 Mart 2015 - 12:46ulan 10 yıldır Niğde'deyim videodan önce Ahmet'in adını duymamıştım.
    • ksenophanes
      ksenophanes 27 Mart 2015 - 10:54arzufilmi ahmet özmen isimli şahıstan telif hakkını alması için göreve çağrıyorum..
      • nitrooo
        nitrooo 26 Mart 2015 - 12:38arkada ah uh hadi hadi sesler ne lan?
        • cinscocuk
          cinscocuk 26 Mart 2015 - 12:25Doç. Dr. olmuşsun yaptığın işe bak ahmet özmenim
          • hamsi16
            hamsi16 26 Mart 2015 - 11:26adminlerden yine boktan bi video
            • srtcvenue
              srtcvenue 26 Mart 2015 - 10:25üyelik sildirir
              -1
              • erdincs
                erdincs 26 Mart 2015 - 09:39ezik
                • chegs51
                  chegs51 26 Mart 2015 - 08:08AKP Niğde de bi Adam olarak yemeyi düşünmeyen Ahmet Özmen vardı onuda kendi millet vekillerinin yaptığı yavşaklıları anllatırken ses kaydına alıp operasyon yoluyla saf dışına attılar ...zihniyet her yerde aynı dürüstlüğe müsama yok..
                  • anaazmi
                    anaazmi 26 Mart 2015 - 08:01lan sallanma efekti olsun diye çamaşır makinesi çalışma sesini koymuş amk
                    +1
                    • masturbinho
                      masturbinho 26 Mart 2015 - 07:29Ne skime koydunuz bunu buraya demezlermi adama
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...