1995 Yılına Ait Top 10 Listesi

1.705 izlenme - 26 Mart 2015
raise90 raise90 diyor ki;
Nostaljiye kaldığımız yerden devam ederken şimdi karşımıza Trt arşivinden 1995 yılına ait Top 10 Listesi'dir.

Nostaljik bir değer olur diye paylaşmak ve 90'lara bir dönüş yapmak istedim.

İyi nostaljiler.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: 1995 yılına ait top10 listesi nostalji 90'lar top 10
52

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • carbo
    carbo 26 Mart 2015 - 18:54Yine aldın götürdün bizi uzak geçmiş diyarlara reis.
    +16
  • polisimdat
    polisimdat 26 Mart 2015 - 20:26adam "Nostaljik bir değer olur diye..." diyor ya :d ulan seni var ya yiğerim yiğer
    +15

Tüm Yorumlar

  • transform609
    transform609 24 Mayıs 2020 - 07:49Banu Alkan moda çekimi tadında müzik ile 95 yılı top 10 u
    • tejkar
      tejkar 19 Nisan 2015 - 13:49@raise90 Teşekkürler..

      90'lar Başkaydı Başka.. Naturellik Vardır En Büyük Farkı Bu Sanırım. Şimdi Kimin Ne Olduğu Belli Değil.
      • asianlover
        asianlover 01 Nisan 2015 - 06:21Şu şarkıların flac'ını bulana 1000 lira lan.
        • pembe panter
          pembe panter 27 Mart 2015 - 15:26ne güzel şarkılarmış be. ağzını yaymayan vj'ler, sesiyle/yeteneğiyle söylenen şarkılar vs.
          +1
          • morello7
            morello7 27 Mart 2015 - 14:19tek kelime: Muhteşem!!
            +1
            • sheldon cooper
              sheldon cooper 27 Mart 2015 - 01:34Adaylar
              00:52 Barış Manço
              02:33 Grup İpekyolu
              04:26 Bülent Ortaçgil
              Liste
              10. 06:14 Moğollar
              9. 08:11 Jale
              8. 10:25 Nilüfer
              7. 12:33 Oya Bora
              6. 14:48 Demet
              5. 17:02 Sertab Erener
              4. 19:15 Aşkın Nur Yengi
              3. 21:31 Sertab Erener
              2. 23:44 Tarkan
              1. 26:00 Kenan Doğulu
              +1
              • enderdogan
                enderdogan 26 Mart 2015 - 23:34heyyt! be şu şarkılara bakın. o dönem türk müziğinin zirvesiydi. şarkıların birçoğu hâlâ zevkle dinlediğim şarkılar. yalnız bu kenan'ın kazozuna ilaç falan mı attılar, negzel şarkılar çıkartıyordu birden çakkıdı'ya döndü. nazar ettiler.
                • fatii23
                  fatii23 26 Mart 2015 - 23:00ben biraz ilgili iceriklerdeyim beyler gorusuruz
                  • polisimdat
                    polisimdat 26 Mart 2015 - 20:26adam "Nostaljik bir değer olur diye..." diyor ya :d ulan seni var ya yiğerim yiğer
                    +15
                    • mustafacetin894
                      mustafacetin894 26 Mart 2015 - 19:09raise kimsin çık ortaya yahuu
                      +3

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...