Justin Bieber Hayranı Pakistanlı Bacılar

2.790 izlenme - 14 Mart 2015
bayezit bayezit diyor ki;
15 yaşındaki Saniye ve 13 yaşındaki Mukaddes, pop şarkıcısı Justin Bieber hayranı iki genç kız...

Pakistan'ın Lahor kentinde yaşayan ve 'Justin Bacılar' olarak tanınan kız kardeşler, Justin Bieber şarkıları söylerken kaydedilen bir videonun sosyal medyada yayılmasıyla bir anda üne kavuştu...

Okula gitmeyen iki genç kız, tek kelime İngilizce de bilmiyor... Ünlü şarkıcının şarkılarını, duydukları şekilde Urduca'ya çevirip ezberliyorlar...
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Justin Bieber hayran pakistan kezban bacılar

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • alihun
    alihun 14 Mart 2015 - 11:05Virüs gibi dünyaya yayılmış orospu çocucuğu
    +20
  • hasanhh
    hasanhh 14 Mart 2015 - 13:34avrupalı olunca yavru, pakistanlı olunca bacı
    +12

Tüm Yorumlar

  • osman_may_cry
    osman_may_cry 18 Mart 2015 - 02:26Castin bacılar diyince ister istemez güldüm ama yüreğim burkuldu hakkaten. Azme bak lan, bravo.
    +1
    • LetsPiley
      LetsPiley 15 Mart 2015 - 15:56olum bacılar nedir ya tayyip manyağı yüzünden kafa kapandımı anında gökten bacı yazısı iniyor
      +1
      • grknats
        grknats 15 Mart 2015 - 12:29araplar hepinizin anasini sikeyim orospu cocuklari BURASI TURKIYE SIKTIRIN GIDIN ARABISTANA analarini siktigimin arap kirmalari diger msjimda araplara kufur edince eksilemisler allahta biliyor peygamberi nereye gonderecegini ((;
        +1
        • hayalalem
          hayalalem 15 Mart 2015 - 00:11kızlar topa benzeyen insanlardan hoşlanıyo,toplarda erkeklerden hoşlanıyo nasıl iş bu amk
          • pinek87
            pinek87 14 Mart 2015 - 19:51türk olsalardı eleştirmekten, küfretmekten bitap düşerdiniz.
            • kemalkılıcdaroglu
              kemalkılıcdaroglu 14 Mart 2015 - 17:07grknats Türk olmayan her Müslüman'a Arap demeyin
              • jamesx
                jamesx 14 Mart 2015 - 16:29abi ben kız olsam şahsen johnny cash, tom waits falan dinlerim, feyste paylaşırım. çünkü erkekler böyle istiyor ve daha cool gözükürüm. amına kodumun kevaşesi justin paylaşınca çevrende olmayan erkeği bile kendinden soğutuyorsun hep o fakir pembesi duvarına astığın posterler ile kalacaksın.
                • grknats
                  grknats 14 Mart 2015 - 16:22bu araplar bu amina kodumun yaratiklari heryerdeler pislikler
                  -5
                  • azimborader
                    azimborader 14 Mart 2015 - 16:06kimsenin hayatına kim garışamaz.
                    +3
                    • vitoscaletta
                      vitoscaletta 14 Mart 2015 - 14:22bizdeki kezbanlarda ülkeye justin gelse bokum aynı kanalizasyonda yüzüyo
                      diye sevinir

                      ulan ne buluyolar şu herifte anlamıyorum
                      Bizim o güzel o
                      değerli atalarımız Çanakkale geçilmesin, elin gavuru toprağa ayak
                      basmasın diye çoğu zaman aç gittikleri cepheye bu bizim beyinsizler
                      için gittiklerini bilselerdi giderlermiydi acaba?.

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...