Her Gün Vuruyom Kuru Kuru Kubara - Orjinal Klip

sessizsilah sessizsilah diyor ki;
Şarkımızın Sözleri:

niye doğurdun ki sen beni ana
her gün vuruyom kuru kuru kubara
çıkarmıyım ki bilmem yarına
bedenim eriyor, kimin umurunda?
bırakın tabutumu kendim taşıyım
kalbimin ritmi ecelle yarışır
dur bir son kez dinle sen beni
bedenim kirli melek gelir mi?
sorma be gardaş kader de böyle
ben mi yazdım ki hadi sen söyle
var mıdır bilmem, ardımdan ağlayan
çoktur bilirim kuyumu da kazan

sevme kızım beni
ben bir serseriyim
esrar ve duman kokarım
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: Her Gün Vuruyom Kuru Kuru Kubara Kova
28 17 Mart 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • angaralialemci
    angaralialemci 17 Mart 2015 - 23:15En doğru konuştuğu kısım adama hak verdim.

    Niye doğurdunki sen beni ana.
    +19
  • osmcvs
    osmcvs 17 Mart 2015 - 23:09sondaki ses çok tanıdık geldi
    +13

Tüm Yorumlar

  • korsan44
    korsan44 19 Mart 2015 - 17:37yanıyosun fuat avni
    +5
    • telat abi
      telat abi 18 Mart 2015 - 23:45en sevdiğim müzik grubu DUMAN
      +3
      • uqur140
        uqur140 18 Mart 2015 - 22:58klip efsane lan aujgfadugfauhdg. camı açmadan kameraya bakması yok mu apısjgfıadgjadgadg siktir ya.
        +2
        • atmem
          atmem 18 Mart 2015 - 20:50bu yorumda nostalji f1 içerik ekleyen bir arkadaşımızın çığlığı vardır.adminler nostalji ile ilgilenin...


          3vren
          18 Mart 2015 - 01:40
          Arkadaşlar yarışın sıralama turlarının özetini dün yükledim, sizleri bekletmemek için ama 24 saat geçti kabul edilmedi, ne diyim bilemedim hevesini kırıyor insanın. Dün bütün gece yükleyeceğim videoları dönüştürdüm, birleştirdim uğraştım inşallah emeğimize değer.
          • ebesiguzel
            ebesiguzel 18 Mart 2015 - 19:00Arabanın içinde tezek yakmışlar...
            +4
            • enfazlaonalti
              enfazlaonalti 18 Mart 2015 - 17:51şarkının yarıda kesilmesine çok mutlu oldum.
              +3
              • bebebiskuvisi
                bebebiskuvisi 18 Mart 2015 - 17:48yanıyorsun fuat abi.
                +7
                • şıkır şıkır
                  şıkır şıkır 18 Mart 2015 - 17:47Şoklanmış buzu suya atmış sonra da sigara yakmış.Esrar olsa duramaz.
                  +1
                  • azimborader
                    azimborader 18 Mart 2015 - 17:27yanıyorsun fuat abi.
                    • Hoppalayokya
                      Hoppalayokya 18 Mart 2015 - 16:36yanıyorsun fuat abi
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...