Kız Öğrenciye Tekme Tokat Dalan Öğretmen

15.547 izlenme - 19 Nisan 2015
ByCilekeS ByCilekeS diyor ki;
Çin’de bir öğretmenin öğrencisine uyguladığı şiddet izleyenlerin kanını dondurdu. Sınıfta azarladığı öğrencisi kendisine cevap verince çılgına dönen öğretmen kız çocuğunu tekme tokat dövmeye başlıyor. Bir süre sonra öğrencinin de karşılık vermesiyle hızını alamayan öğretmen şiddetin dozunu arttırıyor.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: çin ilkokul öğrenciler kız öğrenci öğretmen dayak tokat yumruk tekme dövmek genel

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • welwety
    welwety 19 Nisan 2015 - 16:52görüyorumda bazı arkadaşlar akp ile kafayı yemiş bunun akp le ne ilgisi var amk :D
    +18
  • wtfigo
    wtfigo 19 Nisan 2015 - 20:02akp döneminde yaşandı; tarihe not düşülsün.
    +12

Tüm Yorumlar

  • ay2840168788
    ay2840168788 11 Mayıs 2017 - 19:26kız öğrenci diye belirtmeye gerek var mı
    • tabuyoksunu
      tabuyoksunu 22 Nisan 2015 - 00:36kanı donanlar ayrılsın
      +1
      • ynsr
        ynsr 21 Nisan 2015 - 20:58camdan atsaydin amk sana formasyon veren cekik gozlu egiim bakanink sikeyim
        • Max Pain
          Max Pain 20 Nisan 2015 - 23:15Sorsan kesin AKP'ye oy vermiştir.
          • patatestarlasi
            patatestarlasi 20 Nisan 2015 - 17:19Çin'de bir nevi Dünya nın Adanası tabii
            +6
            • kaysmirzax
              kaysmirzax 20 Nisan 2015 - 16:47AKP ile alaksı yok da aklıma başbakan danışmanının Soma'da işçi yakınını dövmesi geldi. Alaka yok benzerlik var. İkisi de güçsüze vuruyor

              http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/192270/basbakanlik-musavirinin-madenci-yakinini-tekmelemesi
              https://img01.alkislarlayasiyorum.com/ayrshots/192/basbakanlik-musavirinin-madenci-yakinini-tekmelemesi_192270-3500_130x97.jpg
              Başbakanlık Müşavirinin Madenci Yakınını Tekmelemesi Efendim, edinilen bilgiye göre Soma'da halkın Erdoğan'a gösterdiği tepki ve Erdo...
              +2
              • tantunici
                tantunici 20 Nisan 2015 - 16:31Ogrenci Gül bahçesine dönüşmüştür artık
                +4
                • mahmutgelberi
                  mahmutgelberi 20 Nisan 2015 - 15:38bu tür olayların cezaları farklı olmalı. neden dersen burada kıza uygulanan fiziksel bir şiddet var ama o sadece olayın görünen yüzü. belki bu olay kızı psikolojik olarak yıllarca etkileyecek. kızın sadece 1-2 dakikalığına canı yanmadı. konuya çok hakim değilim ama ileride özgüvensiz bir insan olmasına sebep olabilir. bunun cezası o adama ömrü boyunca acı verecek bir şey olmalı. sabah akşam acı çekmeli orospu çocuğu.
                  -1
                  • mstfhaliloglu
                    mstfhaliloglu 20 Nisan 2015 - 14:48Burası Türkiye lan galiba diye videoyu açıp Akp ye laf çakayım diyen zihniyetin geri videoyu kapatması ..
                    +1
                    • abaragandi
                      abaragandi 20 Nisan 2015 - 14:19Olm biz de dayak yedik şimdi ilkokuldayken, hocaların gözü döndü mü sağlamından vururlardı da acımaları vardı amk kendi sinirleri geçene kadar dayak yerdik, hakkımız kadar yerdik hani, bu nedir amına koyum kızcağızdan yolunan tavuk gibi ses çıkıyor. Arkadaşlar "Çinliler 2 gram insaniyeti olmayan orospu çocuklarıdır." falan filan dediklerinde ırkçılık yapmayın derdim de bu ne şimdi amk. Amk ülkesine sığamadığınızdan oluyorsa bunlar siktirin gidin tek seferde bi öjenik uygulayın ülkeye en sağlıklı ve zeki insanlarınızı koruyacak şekilde, bu bahtsız doğanlar daha fazla acı çekmesin amk.

                      Sınav dönemlerinde insan duygusal oluyor beyler bayanlar kusra bakmasın kimse.
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...