Game of Thrones Karakterleri Kitaplarda Nasıl Gözüküyor

aymfayn aymfayn diyor ki;
Yeni başlayan 5.sezonla birlikte Game of Thrones heyecanı tüm hızıyla devam ediyor. Peki sizde kitabı okumadan, ilk önce diziyi izleyenlerden misiniz?
Karizmalarıyla, gıcıklıklarıyla kafanızda yer etmiş dizi karakterlerinin aslında kitapta öyle tasvir edilmediğini biliyor muydunuz?
Yetenekli illüstratörler sayesinde, George R.R. Martin'in yazdığı karakterler nasılmış, biraz olsun diziyle muhakeme edebiliyoruz.

Sizce hangi görünümleri daha iyi? Dizidekiler mi, yoksa kitaptakiler mi?
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: game of thrones karakter kitap aslında nasıl gözükür
28 27 Nisan 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • ay1288667497
    ay1288667497 29 Nisan 2015 - 00:15Çalıntı video.Youtube Pancar Tarlası kanalından çalınmıştır gençleeeeer
    -3
    • ay1280185875
      ay1280185875 28 Nisan 2015 - 23:08Videomu çok güzel çalmışsın kardeşim hayırlı olsun. İsteyenler Youtube da ''Pancar Tarlası'' kanalımdan izleyebilir arkadaşlar, emek hırsızlığına ortak olmayın.
      • horsewhisper
        horsewhisper 28 Nisan 2015 - 02:19Yazardan hıncımı almak için heryerde spoiler veriyorum amk. Okuyabildiğim yere kadar spoilerin kralını verecem.

        Arya faceless man olmak için KÖR oluyor.
        Jon Snow bıçaklanıyor (tekrar dirilecek azor ahai olarak)
        Bran ise 3gözlü kargaya ulaşıyor ve ağaç gibi bişey oluyor kargaların içine girip uçuyor falan aq sakatı
        daneris deliyor ejderhası kaçırıyor.

        en büyük spoiler geliyor kaçın amk.

        Jon Snow, Daenerys ve Tyrion bunlar 3 ejderhayı kontrol edecek olan insanlar. WhiteWalkerslara karşı savaşacaklar.

        şimdi ölebilirim.
        -5
        • snorlag
          snorlag 28 Nisan 2015 - 00:49kitaptaki çizim deme, kitaptaki tasvirlere göre fanların çizimi de. hadi şimdi siktir git.
          +2
          • shichi.fukujinn
            shichi.fukujinn 27 Nisan 2015 - 19:12spoilerları ağzıma yüzüme sağlı sollu vurdu :(
            +2
            • aynalikemer
              aynalikemer 27 Nisan 2015 - 18:22spoiler yemeden çıkayım
              • nitrooo
                nitrooo 27 Nisan 2015 - 17:22Stannis dışında dizideki oyuncu seçimi ilüstratörlerin yaptıklarından çok daha iyi olmuş. Khaleesi'yi çizimdeki gibi birini bulup oynatacak olursa, çöp çeksin yine izlerim.
                +4
                • Araq
                  Araq 27 Nisan 2015 - 17:05stannis reis adamın dibidir. STANNIS siker bayıltır.
                  +6
                  • hector-07
                    hector-07 27 Nisan 2015 - 14:05cersei kitapta herkese veriyor beyler
                    +5
                    • ventolin100mg
                      ventolin100mg 27 Nisan 2015 - 13:34Hani Khal Drogo amk.
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...