Doğuş'un Hapishane Görüntüleri (1998)

3.969 izlenme - 12 Haziran 2015
raise90 raise90 diyor ki;
1997 yılında Gamsız şarkısı ve sürekli ağlamasıyla tanınmış,ilk başta "Duygusal Terminatör" daha sonra da "Saksı Doğuş" lakabını almış Doğuş'un 1997 yılında Gamsız şarkısıyla patladıktan sonra hırsızlık,tecavüz gibi bir çok suçlamaları ortaya çıkmıştı.

Daha sonra bu suçlamaların yanında zorla alıkoyma gibi suçlardan hapise atılmış Doğuş'un nostaljik değerinde olan Hapishane görüntüleridir.

Arşivlerinden çıkarıp bize aktaran Uçankuş Tv'ye ve videoyu internet ortamına bize ulaştıran İki Kere Kiki ve Facebook Eski Yerli Dizi ve Filmler kanalına sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Nostaljik bir değer olur diye paylaşmak istedim.

İyi nostaljiler.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: doğuş hapishane görüntüleri efsane olay 1998 nostalji gamsız

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • neferaz
    neferaz 12 Haziran 2015 - 11:41Allah kimseyi o 4 duvar arasına sokmasın. Kınamayın sakın herkes hata yapar.
    +8
  • dreamersun
    dreamersun 12 Haziran 2015 - 02:5000:26 da ne olmuş lan öyle pril mi dökmüşler yüzüne.
    +6

Tüm Yorumlar

  • shiftycan
    shiftycan 14 Haziran 2015 - 17:14tecavüz konusunu "herkes hata yapar" diye geçiştiremeyiz beyler kusura bakmayın. dönemin iğrenç hukuksal açığından faydalanıp çıktı kendisi. Buyrun bu da dönemin haber metni :

    Adam yaralama suçundan hakkında tutuklama kararı bulunan pop şarkıcısı Doğuş'un (Orhan Baltacı) hayli kabarık olan suç dosyasında, bir de iğfal davası yer alıyor... 1991 yılında Pınar Cankur, isimli 18 yaşından küçük genç bir kızla birlikte olan Doğuş, mağdur tarafından mahkemeye verildi. O günden sonra değişik kimlik ve ünvanlarla kayıplara karıştığı için yakalanamayan Doğuş, ünlü olunca tanındı ve kanun yakasına yapıştı, cezaevine gönderildi. Tabii, hemen aracılar devreye girdi ve şarkıcı Pınar Cankur ile anlaşmalı bir evlilik yaparak hapisten çıktı...
    +3
    • gags1925
      gags1925 12 Haziran 2015 - 19:35menajere bak hizaya gel amk
      +1
      • neferaz
        neferaz 12 Haziran 2015 - 11:41Allah kimseyi o 4 duvar arasına sokmasın. Kınamayın sakın herkes hata yapar.
        +8
        • heheha
          heheha 12 Haziran 2015 - 11:2107:14 niye mikrofonu kendine çekmiyorda kendisi mikrofona uazanıyor ?.anlamadım mk mikrofona olan saygısından falan mı.ayrıca çok acıklı bir video dram sevenlere tavsiye edilir.
          +1
          • euro
            euro 12 Haziran 2015 - 10:41lan olm bu videolar uçankuş kanalında var uydudan ücretsiz izleyebilirsiniz amk
            +5
            • iceman1903
              iceman1903 12 Haziran 2015 - 10:38eskiden de böyle şeylerden reyting kastırıyorlardı amk
              +1
              • malatti
                malatti 12 Haziran 2015 - 09:27her duruma uyan müzikler. Çocuklara hediye dağıtırken ''bizim çocuklarımız onlar'' amk neler atlatmışız lan biz..
                +4
                • infalci
                  infalci 12 Haziran 2015 - 03:31Raise90 sen adamsın şu hugoya söven çocuğu bulmanı sabırsızlıkla bekliyorum
                  +5
                  • dreamersun
                    dreamersun 12 Haziran 2015 - 02:5000:26 da ne olmuş lan öyle pril mi dökmüşler yüzüne.
                    +6
                    • besonbir
                      besonbir 12 Haziran 2015 - 02:25bizde jerry springer şovlar yoktu bunlar vardı işte aq
                      +5

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...