Küçük Kızın Erdoğan Sevgisi

3.257 izlenme - 01 Eylül 2015
exixiz exixiz diyor ki;
Küçük kızın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan için hazırladığı video. Küçük kız Erdoğan'a sevgisini hainlere aldırma reis şiiri ile dile getirmiş.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: Cumhurbaşkanı Erdoğan sevgi Recep Tayyip Erdoğan şiir adam şiir başkan medya

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • denizgunes
    denizgunes 01 Eylül 2015 - 13:23yazık lan kimin karısıysa..
    +19
  • tribe
    tribe 01 Eylül 2015 - 13:16yazık lan kimin çocuğuysa..
    +13

Tüm Yorumlar

  • octobergray
    octobergray 13 Eylül 2015 - 01:32sie
    • arnold
      arnold 04 Eylül 2015 - 23:20çok degil bi kaç sene sonra o taptigin koca reyizinin foyalari ortaya cikip dunyanin bilmem neresine kactiginda arkadaslarin seninle bu video uzerinden dalga gecip makaraya aldiklarinda bunalima girmeni izlemek icin yakininda olmak isterdim gerizekali kız
      +1
      • yasandıbitti
        yasandıbitti 03 Eylül 2015 - 13:57e siktir git öl o zaman amk çok bilmiş itici hastası.
        • kardoza
          kardoza 02 Eylül 2015 - 21:18tamam kızım sakin ol ve kürsüden aşağı in
          • rockandemir
            rockandemir 02 Eylül 2015 - 15:11kendi ülkesinde ölen berkinler, aliler için bunları söyleyemeyecek kadar ailesinin etkisinde kalan küçük bir kız çocuğu. Halbu ki bilmiyor o mısırda bunun yaşındakileri karı olarak satıyorlar. Taptığı adamın beyninin içindeki karanlığı göremeyecek kadar yaşı küçük daha. Ailesi desen zaten o karanlığın içinde kaybolmuş durumda.
            +1
            • uffsnnebeslkk
              uffsnnebeslkk 02 Eylül 2015 - 01:57D:FSD:FSD:Fsdfsf
              +1
              • baymuamma
                baymuamma 01 Eylül 2015 - 23:523 bilemedin 4 sene sonra seni everirler bi dahada intenet yüzü göremezsin tadını çıkar
                +4
                • popricev
                  popricev 01 Eylül 2015 - 23:26@mevooy :)
                  • mevooy
                    mevooy 01 Eylül 2015 - 23:06yazık lan kızın çocukluk kahramanına bak
                    +8
                    • popricev
                      popricev 01 Eylül 2015 - 22:33@uklover123 Sana cevap yazacaktım fakat ''tahammül'' kelimesini ''tamul'' şeklinde yazıp güzel dilimiz Türkçe'nin ırzına geçmen münasebetiyle seni protesto ediyor ve sana cevap vermekten vazgeçiyorum. Ve hatta sana içinde ''tahammül'' geçen bir beyit hediye ediyorum: ''Tahammül mülkünü yıktın Hülagü Han mısın kafir/Aman dünyayı yaktın ateş-i suzan mısın kafir''

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...