Bu içerik erotik, argo vb. rahatsız olabileceğin unsurlar barındırıyor olabilir.
Yine de devam etmek istiyor musun?

Kurt Sürülerindeki Hiyerarşi

8.385 izlenme - 01 Eylül 2015
exixiz exixiz diyor ki;
Hiyerarşi kurt sürüsü için çok önemlidir ve grubun hayatta kalması için gerekliymiş efemm.
Kurt sürülerindeki hiyerarşi nasıldır?
Alfa, beta, omega şeklinde 3 kademeye ayrılan hiyerarşidir.
Alfa: sürünün bir nevi hanedan ailesidir. en iyi eşler, işler, aşlar bu kademeye gelir. göç yerlerini, yollarını vs. bu kademe belirler.
Beta: güdülen tayfadır. alfa ne derse onu yapar. alfa'nın artıklarıyla beslenir, çiftleşir vs. vs.
Omega: sürüye aykırı, anarşistlerdir. ne alfa'ya uyarlar ne de alfa olmaya göz koyarlar. bir nevi fıçı içerisinde yaşayan filozoflara yani kiniklere benzerler, sürüden ayrı yaşarlar. en en son arta kalan yemek vs. ile geçimini sağlarlarsa sağlarlar yoksa açlıktan ölürler.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: kurt kurt sürüsü saldırı hiyerarşi hayvanlar

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • chegs51
    chegs51 01 Eylül 2015 - 17:46işte bu Tuğrul Türkeş .... :D
    +18
  • Max Pain
    Max Pain 01 Eylül 2015 - 16:20Ne yapmış bu hayvan yengeye mi sulanmış? Tüm sürü tepesinde amk.
    +16

Tüm Yorumlar

  • MelankolicA
    MelankolicA 04 Ocak 2017 - 18:37kurtlukta düşeni yemek kanundur
    +1
    • gocanigogogo
      gocanigogogo 02 Eylül 2015 - 20:28adana ülkü ocakları adam toplayıp davaya gelmişler
      • yerlizenci
        yerlizenci 02 Eylül 2015 - 18:29irlandalı kurt
        • sherunlock
          sherunlock 02 Eylül 2015 - 06:35Hiyerarşi ne alakası var la bu videonun alakaya maydonoz
          +8
          • secmendiyorki
            secmendiyorki 02 Eylül 2015 - 01:09rahat bırakın lan delikanlıyı!
            • ay3922236037
              ay3922236037 02 Eylül 2015 - 00:40Açıklama sanki insanlardaki hiyerarşiyi anlatıyor gibi.
              -1
              • mehmetkarakurt
                mehmetkarakurt 02 Eylül 2015 - 00:35Bizde çocukken Zıldırsımba Horoz yağlıkayış ve Uzun eşşek oynardık. Gençler eğleniyo ne var bunda. Demekki bize o tarihte bakan bi Avrupalıda bizi böyle görüyordu.
                • haktodefakto
                  haktodefakto 02 Eylül 2015 - 00:03Omega olmaktan sıkılıp, daha iyi et yiyebilmek için onurunu bir kenara bırakıp Beta'lığa yanlayan, Alfa'yı yalamaya başlayan var mı asıl onu çok merak ettim.
                  +1
                  • erdincs
                    erdincs 01 Eylül 2015 - 23:54@kemalkılıcdaroglu heval nickini değiştir senden tiksinicem tiksinemiyorum.
                    +4
                    • zamandakaybolan
                      zamandakaybolan 01 Eylül 2015 - 22:46Kürt sürülerindeki hiyerarşi diye okudum :(
                      +2

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...