Kolay Zihin Kontrolü Ya da Nasıl Kült Lider Olunur

Sergök Sergök diyor ki;
Çevremiz de farklı farklı inançlara sahip ve bu inançlara körü körüne bağlananlar olduğunu görüyoruz. Tabi ki herkes bu şekilde kandırılmıyor ama bir çok kandırılan insan ne yazık ki var. Bugün İslam dininin özünü bir kenara bırakıp sonradan eklenenleri de İslam içinde imiş gibi göstermeye çalışanlar insanlar gibi ve bu yüzyıllardır süren bir şey. İnsanları o kıvama nasıl getiriyorlar onu öğreniyoruz videoda.

Not: İslam dininden örnek verdim nedenini size bırakıyorum. Ayrıca diğer bir sürü saçma sapan inançlar ve düşünceler de bunun içinde.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: Zihin kontrolü insanı aptallaştırmak Bunların olması gerçekten çok korkunç Millet akıllanmak lazım
25 30 Eylül 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kemaleddin
    kemaleddin 01 Ekim 2015 - 00:378 yıl gülen cemaati içinde kaldım. bunların birebir aynısı lan.
    +12
  • demirdon
    demirdon 01 Ekim 2015 - 00:00ne garip filmin tamamında sanki bir ülke liderinden bahsediyor ama hangisiydi tüh çıkartamadım koaskdpasd.
    +11

Tüm Yorumlar

  • vücudum attı
    vücudum attı 05 Ekim 2015 - 21:44Benim aklıma direkt Adnan Hoca geldi.
    • thedirector
      thedirector 02 Ekim 2015 - 01:49izledikten sonra sol şakağım pıt pıt atmaya başladı sübliminal yedik heralde.
      +5
      • aykutdemirci
        aykutdemirci 01 Ekim 2015 - 13:11"protein oranı düşük gıdalarla besleyin."
        Bkz. beleş makarnalar.
        +10
        • muradx
          muradx 01 Ekim 2015 - 10:527:08 de Receptive diyor. sübliminal mesaj alınmıştır.
          +5
          • Parvenu
            Parvenu 01 Ekim 2015 - 10:07Kurbanın tipine bi ben mi güldüm lan ?
            +4
            • syberia
              syberia 01 Ekim 2015 - 08:23Şahsi kanaatim,bizim ülkede bu kadar kasmaya gerek yok. Dört parmakla, iki damla sahte gözyaşıyla, kameralar önünde namaz kılmakla, miting meydanlarında elinde kuran sallanmakla bile en az nüfusun 0'unu etkilersin. Laf değil, gerçek.
              +4
              • ymnars
                ymnars 01 Ekim 2015 - 07:39ben onu bunu bilmemde beyler havalar soğudu çektim pikemi götüm donarak sabah yatim dedim ve düşündüm gökyüzüde gözüküyor penceremden lan ufacık bişeyim koca kainatta bide dona dona yatıom mevsimler ağaçlar gökteki bulutlar yıldızlar abi ne kadar acayip dedim, ulan biz bir varızda sanki kainat bizim etrafımıza kurulmuş yani bir meyve yiyon hem tadı güzel hem şifa verio, bir kez daha imanımı tazeledim ve yattım, elhamdülillah.
                • takahara
                  takahara 01 Ekim 2015 - 07:13Bizde bu modellerden o kadar çok var ki, son yıllarda en tepedeki iki
                  tanesi beyinsiz müridleriyle beraber birbirlerine düşüp memleketin
                  içine sıçtılar.
                  +1
                  • ay1519289519
                    ay1519289519 01 Ekim 2015 - 07:05Kült lider ne mal deyneği.
                    • fatiko
                      fatiko 01 Ekim 2015 - 04:07ben kendimi bildim bileli bu ülke zaten bu şekilde yönetiliyor.
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...