Namaz Kılmış Ateist Gençle Sokak Sohbeti

3.300 izlenme - 02 Ekim 2015
muslim muslim diyor ki;
Sözler köşkü ekibi, Kur'an-ı Kerim okuyup, namaz kıldıktan belli bir süre sonra ateist olmayı tercih eden bir gençle röportaj yapmış.Yorum sizlerin...
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: Sözler Köşkü Risale-i Nur sohbet fatih yağcı sohpet ateist gençle sokak sohbeti ateist gençle sokak sohbeti 4 serkan yıldız ropörtaj röportaj

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • immanuelkant
    immanuelkant 02 Ekim 2015 - 00:521:10 Muhabir : Delilsiz birseye inanmak bir yobaz inanci degil mi sence ?

    Soru başdan aşşagı falsolu . Hala varligini ispat edememişken böyle absürd bir soru neden soruyorsun ? Kanıtla desem verecegin cevaplarin ; Arka bahcede uçan siyah bir kedi gördüm diyen bir insanin sunacagi argümanlardan farksiz olmayacagi icin hic bir zaman bu rasyonel bir bilgi olmayacaktir.Sonuc olarak yobaz sensin.
    +13
  • lacrymae
    lacrymae 02 Ekim 2015 - 01:36Bu muhabbete dahil olacağımı hiç düşünmezdim ama çok sinirlendim. Şunu da söylemek istiyorum.

    Son 3 gündür yüklediğim videolar onay almıyor fakat bu tarz içeriklerin onay alması kanıma dokunuyor.

    ilk onaylanmayan video:
    Chris Urmson - Google Sürücüsüz Araba Projesi Teknik Detaylar
    TED platformunda Chris Urmson sürücüsüz arabanın geldiği son noktada derin teknik bilgileri paylaşıyordu. Sitede sürücüsüz araba ile ilgili paylaşımlar var ama çok yüzeysel. 15 dakikalık bir konferans görüntüsüydü gönderdiğim.

    ikinci onaylanmayan video:
    The Martian (Marslı) isimli filmin yönetmeni ve oyuncuları Uluslararası Uzay İstasyonu mürettabatına enterasan sorular sormuştu soru cevap şeklinde 4 dakikalık güzel bir video. Orijinal yayınlanma tarihi bile 3 gün önce yani sitede olması da muhtemel değil. Oturup tercüme ettim, mkv indirip çevirdim altyazıyı videoya gömdüm falan insanlar izlesin diye. Buda onay almadı.

    Onay almamaları bir yana herhangi bir bildirimde de bulunulmuyor. Yani emeğimin akıbetini bile bilemiyorum. "Bizimle İletişime Geçin" formunu doldurup soru soruyorum dönüş alamıyorum.

    Bakın sayın yöneticiler, bu iş böyle yapılmaz. Bir admin içeriği beğenip birisi beğenmiyor gibi bir onay süreci kullanamazsınız. Ciddi ve entellektüel paylaşımcı, yorumcu insanları kaybedersiniz ki beni kaybettiğinizi buradan bildirmiş olayım.

    Sitenizi sık kullanılanlardan kaldırıyor bir daha girmeyeceğimi duyuruyorum.

    İyi Çalışmalar.
    +11

Tüm Yorumlar

  • hector-07
    hector-07 26 Ekim 2017 - 04:01bilim yok olan bişeyin yokluğunu ispatlayamaz. var diyosan sen ispatlıcan.
    • hammurabla
      hammurabla 03 Ekim 2015 - 15:16sevgili lacrymae merak etme yüklediğin video sana geri bildirim gelmediyse bekletiliyor demek. muhtemelen adminler izlemiş ama ya siktir et sonraya ertele bi ara yükleriz modundalar. en son yüklediğim bilgilendiri 6 maddede ikna videosunu 1 ay sonra kabul edip ana sayfaya bile almadılar. bu yüzden bu siteye emek harcayıp çeviri falan yapmayın. meme, din tartışması vs bu tarz reyting getiren yarak kürek bi video yükleyecekseniz yapabilirsiniz çünkü 2 gün sonra ana sayfada olacaktır.
      +1
      • solabak
        solabak 03 Ekim 2015 - 12:15Emeğinize sağlık Sözler Köşkü ve nur ailesi. Bizler biliyoruz ki; Bu videolara sayısızca taaruz olacak ve bazıları soru FALSOLU bile diyecek ama gel gör ki; gözlerini kapatıp karanlıkta kalmayı tercih edenler yalnızca kendine karanlık yapıyor ve aşikar bir olan nur görmemek ya bilgisizlikten ya da kibirden...
        +1
        • snaypir123
          snaypir123 02 Ekim 2015 - 22:58Çok komik yahu :) olmayan bir şeyin olmadığına dair kanıt istedi adam :) lan olmayan bir şeyin kanıtı olur mu :))))))))))
          • lach
            lach 02 Ekim 2015 - 22:42yaaa he de geç batuhan.
            -1
            • Erayy001
              • 30rasheed
                30rasheed 02 Ekim 2015 - 16:319:39 adam ben sana ütopik şeylerden bahsetmiyorum diyo, ondan sonra izlemedim
                +1
                • egoistte
                  egoistte 02 Ekim 2015 - 13:05yav kardeş allah adamın içinden inancı almış sen daha neye uğraşıyorsun? her ateiste aynı şeyi anlatıp duruyorsunuz yoktan var olmadık vs bırakın aq kim neye inanıyorsa inansın bize ne olum? nerde çokluk orda bokluk rahat rahat takılırız işte cennette..
                  -2
                  • ay1426295488
                    ay1426295488 02 Ekim 2015 - 12:26Kendimi röportaj veren arkadaş yerine koyarak, muhabirin sorularını kendime yönetilmiş olarak düşündüm;

                    İlk olarak, bu beyinsiz arkadaş; vermiş olduğu doğrulukları tartışılır, bilmem kimin bir kitabındaki yazıları ezber edip, sunuyor. Bu inanç değildir.

                    Ben kişisel olarak kendimi deist olarak tanımlıyorum. Evrenin yoktan var olmuş olmasını mantığım almıyor. Biz, insanoğlu, evrenin mantık merkezi değiliz. Mantığımız evren gibi sonsuz değildir. Hayalgücümüz bile... Bakın filmlere çizgi romanlara; hayalgücümüzün gidebildiği yer ancak bilgi birikimimiz kadardır.

                    Ayrıca benim için, sorgulamayan insandan daha kör yoktur yer yüzünde. Ben de görüyorum, doğanın her yanı bir uyum içerisinde, hepimiz kafa kafaya versek tasarlayamayacağımız ayrıntılarla dolu.

                    Ama şu var; bugün bu noktalara gelmemizin sebebi sorgulayan insandır. Eğer sen mantığını ve bilgine din ile örf ile sınır koyarsan,bir adım daha ileriye gitmemiz mümkün olmayacaktır.

                    Bunun yanısıra ne büyük egodur, insanın kendisini evrenin merkezi görmesi... Sonsuz ama zamana göre sınırlı düşünce kabiliyetimizle her şeyin bize sunulmuş olduğunu düşünmemiz.

                    Yine aynı insanoğlu değil midir, binlerce yıl önce, heykellere tapan? İnsanoğlu mantığının olmadığı şeye inanmayı tercih eder. Ve iddia ediyorum bunun psikolijide muhakkak yeri vardır. Beyin devrelerini korumak ister, kendini inançla sınırlayıp kapatır.

                    Ayrıca, tanrıyı araç olarak kullanıp da insanlara kendi ahlaklarını yaymış olanların amına koyayım..

                    Ha, Tanrı vardır ya da yoktur. Mantığım günümüz bilgi birikimiyle bunu yanıtlayamadığı için, inanmayı tercih ediyorum.

                    Yoktan var olmayı alamayan bir akıl. Oysa evrenin içerisinde yoktan var olmak vardır. Bir gün bunun da cevaplarını bulacağız.
                    +2
                    • biofilm
                      biofilm 02 Ekim 2015 - 10:17ya böyle salak bi soru olabilir mi? "allah'ın olmadığına dair bi delilin var mı?"

                      mantıklı konuşayım derken iyice saçmalamaya başladınız. şunu anlayın, ateistlerin çoğu bilgili, bazı şeyleri aşmış insanlardır. körü körüne bir saplantıyla hareket etmek yerine beyinlerini kullanırlar. varlığı kanıtlanamayan bir şeyin yokluğunun kanıtlanmasının istenmesi tam bir gerzekliktir. hadi verin eksileri.
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...