Röportaj Verirken Kafasına Cam Şişe Yiyen Futbolcu

kadirbaykal kadirbaykal diyor ki;
Belçika Ligi takımlarından Standard Liege forması giyen Jelle Van Damme, röportaj yaparken taraftarlar kafasına cam şişe attı. acıyla yere yığılan futbolcu, yayını terk etmek zorunda kaldı.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: belçika futbol Jelle Van Damme Standard Liege
0 28 Ekim 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ay3885617680
    ay3885617680 29 Ekim 2015 - 00:15Şişe değil arkadaşlar yavaşlatarak bakmanız lazım. Ben videoyu indirdim. Bu işle uğraşan arkadaşlar var. Onlara gösterdim. Saniyenin binde biri kadar yavaşlatarak baktık ve atılan cismin 115A mutlu akü olduğunu gördük. Çok şaşkınız. Tüm alkışlarla yaşıyoruz adminlerine kuçak dolusu selamlar. Cuma yaklaşıyor hadi zuladaki videoları çıkartın artık. Böyle kel heriflerle uğraştırmayın
    +9
  • hakikitolstoy
    hakikitolstoy 28 Ekim 2015 - 12:26hani lan şişe?
    +5

Tüm Yorumlar

  • seven faces
    seven faces 29 Ekim 2015 - 09:52"penaltı yakalar mıyım" diye kendini atar gibi olmuş, sonra "maç bitti doğru amk" diye kalkıp devam etmiş.
    • ay3885617680
      ay3885617680 29 Ekim 2015 - 00:15Şişe değil arkadaşlar yavaşlatarak bakmanız lazım. Ben videoyu indirdim. Bu işle uğraşan arkadaşlar var. Onlara gösterdim. Saniyenin binde biri kadar yavaşlatarak baktık ve atılan cismin 115A mutlu akü olduğunu gördük. Çok şaşkınız. Tüm alkışlarla yaşıyoruz adminlerine kuçak dolusu selamlar. Cuma yaklaşıyor hadi zuladaki videoları çıkartın artık. Böyle kel heriflerle uğraştırmayın
      +9
      • director
        director 28 Ekim 2015 - 23:11bizim stadlarda taş, şişe, bozuk para atanlar nerde diyodum belçikaya gitmişler.
        • ay221599131
          ay221599131 28 Ekim 2015 - 20:401400 lira aldım bu maçtan hehe
          -1
          • acapello
            acapello 28 Ekim 2015 - 18:25bizim hurşut değil mi lan bu?
            • OptimistBizon
              OptimistBizon 28 Ekim 2015 - 17:43muhabiri aldatmaya yönelik hareket
              +3
              • ispanyollarxbenyollamam
                ispanyollarxbenyollamam 28 Ekim 2015 - 16:38sallama amk ya.Kafa zaten kel öle bişi gelse şeftali gibi açılır kafa
                • immanuelkant
                  immanuelkant 28 Ekim 2015 - 15:54Fanatizmden barbarlığa tek adımda geçilir. Fanatizm bir ruh hastaligidir .
                  • 6472mesut
                    6472mesut 28 Ekim 2015 - 15:16video açılmadn önce görünce jony sins sandım heralde futbol ve şişe atma fantazisinden sonra maç başlayacak link varmı diye baktımdı
                    -3
                    • Aseriousman
                      Aseriousman 28 Ekim 2015 - 14:11Ben neden şişe göremiyorum lan ?
                      -1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...