Vurur Yüze İfadesi Bulur Seni Bitanesi Cümlesi Nasıl Fenomen Oldu?

5.162 izlenme - 04 Kasım 2015
exixiz exixiz diyor ki;
Merve Özbey, çıkış yapan şarkısı "Yaş Hikayesi"ndeki "Vurur yüze ifadesi"nin nasıl "Vurur yüze ifadesi, o kız kimdi bitanesi" cümlesine dönüşüp fenomenleştiğini Beyaz Show'da anlattı!
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Merve Özbey vurur yüze ifadesi beyaz show fenomen tv

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • xeniusian
    xeniusian 04 Kasım 2015 - 11:32merve hanım çok güzel bir hanımefendisiniz rahatsızlık verdiysem özür dilerim sex.
    +35
  • watdifak
    watdifak 04 Kasım 2015 - 11:46hiç komik değil soyun aq
    +31

Tüm Yorumlar

  • emre3877
    emre3877 09 Kasım 2015 - 17:09yıllardır yorum yazmazdım.şu lafı ilk çıkaranın sülalesi kurusun
    • Sinematograf
      Sinematograf 05 Kasım 2015 - 10:53noluyor lan bu sapıklar yine nereden çıktı benim göremediğim meme falan mı var videoda
      -1
      • malatti
        malatti 05 Kasım 2015 - 09:44selam merve hanım...
        • NightOfShade
          NightOfShade 05 Kasım 2015 - 03:49kendimi search ediyorum ağğğbi dediği gibi kapattım ben.
          +5
          • royalowl
            royalowl 04 Kasım 2015 - 22:43Vurur yüze ifadesi, bokunu çıkardın artık amk senin bitanesi. yeter lan!!
            -1
            • todraf
              todraf 04 Kasım 2015 - 22:10beyaz dışında tanıdığım yok lan oturanlardan
              +10
              • hyuga kun
                hyuga kun 04 Kasım 2015 - 20:59Meme Özbey
                +3
                • skersetehlike
                  skersetehlike 04 Kasım 2015 - 20:56Olm siktiredin ifadesini Bitanesini Memleket elden gidiyor mk
                  -1
                  • serdarblue
                    serdarblue 04 Kasım 2015 - 20:39- Vurur yüze ifad.....
                    - Sus amına koduğum , bi bitmediniz yüzünü gözünü siktiklerim!
                    -1
                    • Çağatay Tatlıtuğ
                      Çağatay Tatlıtuğ 04 Kasım 2015 - 20:05Millet bu insanları twitter'da niye takip ediyor....
                      +1

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...