Haluk Bilginer ile Sigara İçiyorum

watanabesan watanabesan diyor ki;
Haluk Bilginer sigarayı baştan içiyor, içime adını altın çakmakla çakıyor. 23:50 sigaralarımızı birlikte içiyoruz.
Kategori: Artistler
sitene ekle
Etiketler: sigara haluk bilginer nuri bilge ceylan kış uykusu
10 08 Kasım 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • bymavish
    bymavish 08 Kasım 2015 - 11:19gireceği rolün ruhunu çağırıyor. oyunculuğunun sırrını vermiş adam. [ispiyonla]
    +30
  • brk1809
    brk1809 08 Kasım 2015 - 15:01Şu videonun açıklamasından bir şey anlamayanlar derneği kursam siteyi ele geçiririz [ispiyonla]
    +15

Tüm Yorumlar

  • onoka
    onoka 17 Ocak 2016 - 20:21fuar olayı dalga sanıyordum, harbiymiş [ispiyonla]
  • ismisis
    ismisis 15 Kasım 2015 - 22:53nuri bilge ceylan.adam lan [ispiyonla]
  • vergille
    vergille 09 Kasım 2015 - 20:09adam içmiş haplanmış açıklama yapmış [ispiyonla]
  • carry687
    carry687 08 Kasım 2015 - 22:46hala 00:48 saniyede çektiği sigaranın dumanının dışarıya çıkarmasını bekliyorum [ispiyonla]
    +1
  • westxx
    westxx 08 Kasım 2015 - 20:48olay ne? [ispiyonla]
    +1
  • theoscargoesto
    theoscargoesto 08 Kasım 2015 - 20:43yaktım ben de bi tane
    not : nbc
    [ispiyonla]
  • asyapziya
    asyapziya 08 Kasım 2015 - 20:22sinema oyunculuğu zor iş amk rolün tribine giriyorsun ama kesiliyor hep o kafada kalman lazım falan zor amk zor oyunculuk herkesin harcı değil lan. [ispiyonla]
  • nitrooo
    nitrooo 08 Kasım 2015 - 17:48beyler bu videoyu siktir edin de haluk bilginer'in neden haluk bilginer olduğunu, neden saygıyı hakettiğini anlamak için şunu izleyin. "masumiyet"i izlemiş olanların kafasına kazınmıştır zaten onlar izlemese de olur.

    https://www.youtube.com/watch?v=Q1wGfz4_epg
    [ispiyonla]
    +1
  • brk1809
    brk1809 08 Kasım 2015 - 15:01Şu videonun açıklamasından bir şey anlamayanlar derneği kursam siteyi ele geçiririz [ispiyonla]
    +15
  • onikioniki2012
    onikioniki2012 08 Kasım 2015 - 14:34açıklama süper olmuş kardeş.. [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...