Suriyeli Çocuğun İstiklal Marşını Okuması

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Malatya'da, ülkelerindeki iç savaştan kaçarak Türkiye'ye sığının Suriyeli çocuklar için geçici eğitim merkezi hizmete açıldı. Açılış programı Suriyeli Enes El Omar(11), ezberinden İstiklal Marşı'nı okuması ile başladı.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: Suriye Çocuk İstiklal Marşı
1 17 Kasım 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • megrimegrioyyy
    megrimegrioyyy 17 Kasım 2015 - 14:11damardan girip algı operasyonuyla sempati toplanmak isteniyo.istiklal marşı şiir değil.biz onu yaşayarak yazdık.kanla yazıldı o karı gibi kaçarak değil.analar çocukları üstünden örtü aldı da mermilere örttü.

    sikinin derdine hala üreyip üreyip en çok işsizlik maaşı veren avrupa ülkesi aramaya benzemez bu işler aq suriyelileri
    • kisamavi2000
      kisamavi2000 17 Kasım 2015 - 13:46Yapmayın olm şöyle şeyler mk hoş olmuyor.Asimilasyon yapıyormuşuz gibi lanse edilecek bunlar ulan hiç ileriyi düşmanların bölücülerin eline koz verdiginizi düşünmüyormusunuz?
      • tarumarkirbac
        tarumarkirbac 17 Kasım 2015 - 12:46ağzına bile yakışmamış 'Kokrmak' diye başlamaz bizim marşımız KORKMA diye başlar. Ve aynen belirtildiği gibi kimse korkup ülkesini bırakıp kaçmaz.
        +2
        • coolcazz
          coolcazz 17 Kasım 2015 - 12:13adamlar estonya ya gitseydi estonya milli marsini soyleyeceklerdi, sanki dogma buyume Turk hayrani bir millet amk gote gelince Turk rahatliga erince arap
          +4
          • adamgibikulanıcıadı
            adamgibikulanıcıadı 17 Kasım 2015 - 12:08Vallla hala sevmiyorum sizi kusura bakmayın, biz bize kalmak istiyorum şu ülkede.
            +2
            © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...